محمد علی کریمی عنوان کرد:
به گزارش تابناک سمنان: محمد علی کریمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور، گفت: طی موافقت‌نامه با معاونت ریاست جمهوری، دانشجویان پیام نور برای توسعه اشتغال‌زایی و تولید برخی استان‌ها وام دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۸۲۲۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۴:۵۴ 11 February 2020

Image result for اشتغال زایی

محمد علی کریمی شامگاه دوشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره دستاوردهای دانشجویان پیام نور کشور که به میزبانی سمنان برگزار شد ضمن اشاره به تفاهم‌نامه منعقده بین دانشگاه پیام نور و معاونت مناطق روستایی و محروم ریاست جمهوری، بیان کرد: طبق این تفاهم نامه دانشجویان پیام نور در تعدادی از استان‌ها وام اشتغال‌زایی مناطق محروم دریافت می‌کنند.

وی کشور هدف این طرح را اشتغال دانشجویان و توسعه مناطق محروم یاد کرد و گفت: حدود ۱۰۰ میلیارد تومان تا پایان سال ۹۸ طبق این تفاهم نامه از سوی معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری امکان پرداخت تسهیلات به دانشجویان پیام نور وجود دارد.

محمد علی کریمی در ادامه افزود: طبق این تفاهم نامه دانشجویان دانشگاه پیام نور پس از گذراندن آموزش‌های تخصصی و کسب مهارت لازم برای تولید و اشتغال‌زایی از طریق بانک‌های عامل تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت می‌کنند.

کریمی با بیان اینکه این طرح ایجاد بسترهای اشتغال و توسعه مهارت آموزی در روستاها و مناطق محروم را دنبال می‌کند، گفت: دانشجویان پیام نور از واحدهای دانشگاهی خود می‌توانند اطلاعات تکمیلی این طرح را دریافت کنند.

وی همچنین با بیان اینکه این تفاهم نامه تنها موافقت‌نامه امضا شده با نهادهای مختلفی مانند نهاد ریاست جمهوری از سوی پیام‌نور کشور نیست، ابراز کرد: تفاهم‌نامه‌های متعددی در زمینه توسعه اشتغال و تولید در سراسر کشور از سوی پیام‌نور منعقد شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار