استاندار فارس گفت:مردم امروز اعلام کردند با وجود خواست دشمنان ، نظام استمرار دارد و با حضور در صحنه مردم پیروزی های جدیدی برای کشور رقم می خورد.
کد خبر: ۸۲۲۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴ 11 February 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:عنایت الله رحیمی که سه‌شنبه همگام با مردم شیراز در راهپیمایی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حضور یافته بود، افزود: حضور مردم در این راهپیمایی، نمایش اتحاد و اقتدار مردم ایران در جهت حمایت از فرمایش رهبر معظم انقلاب و همچنین تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.
وی ادامه داد: مردم امروز اعلام کردند با وجود خواست دشمنان ، نظام استمرار دارد و با حضور در صحنه مردم پیروزی های جدیدی برای کشور رقم می خورد.
نماینده عالی دولت در استان فارس همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در دوم اسفندماه امسال گفت: برای این که بتوانیم آینده بهتری را برای مردم رقم بزنیم، نیاز به مشارکت مردم و حضور حداکثری آنان در پای صندوق های رای داریم چرا که همه ارکان این نظام براساس آرا و نظر مردم است.
رحیمی افزود: برای استمرار نظام و تقویت اسلامیت و جمهوریت نظام حضور مردم در پای صندوق های رای بسیار اثرگذار است.

مردم شیراز همگام با دیگر مناطق استان فارس و کشور روز سه‌شنبه در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با برپایی راهپیمایی در مسیر میدان نمازی تا چهار راه زند (شریان اصلی و فرهنگی تاریخی مرکز شهر شیراز) بر حمایت خود از آرمان‌های انقلاب اسلامی تاکید کردند و در اربعین شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، بر تداوم راه وی و دیگر شهدای والامقام در صیانت از انقلاب اسلامی تاکید کردند.
"تا پای جان حامی انقلابیم، پیرو خط رهبر و امامیم"، "خط مقاومت همیشه زنده است، انتقام شهیدان را از آمریکا می‌گیریم" و "تا انقلاب مهدی، نهضت ادامه دارد" از شعارهای انقلابی مردم شیراز بود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.
خالی ماندن یک کرسی از پنج کرسی استان فارس در مجلس خبرگان رهبری پس از فوت آیت الله اسدالله ایمانی امام جمعه فقید شیراز سبب شد که همزمان با این انتخابات، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری نیز با هدف انتخاب نماینده دیگر استان در این مجلس برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار