حیدر آسیایی همچنین به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در دوم اسفندماه اشاره کرد و افزود: انتخابات از جلوه های حضور مردم در صحنه های مختلف است و با توصیه رهبر معظم انقلاب و لبیکی که مردم به دعوت رهبر معظم انقلاب دادند این دوره از انتخابات نیز پرشور از گذشته برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۲۲۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴ 11 February 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:۶۵ نقطه فارس امروز کانون گردهم‌آمدن اقشار مختلف بود؛‌از نقاط سردسیر همچون سپیدان، آباده، اقلید، بوانات،‌سرچهان و خرم‌بید گرفته تا نقاط گرمسیر در جنوب استان،‌خیابان‌ها و معابر روز سه‌شنبه حال و هوای جشن پیروزی انقلاب را داشت.
شعار محوری دهه فجر امسال "انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت" با حضور گسترده مردم استان فارس در راهپیمایی و سردادن شعارهایی در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و محور مقاومت و گرامیداشت یاد شهدا از جمله سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی تجلی یافت.
مردم فارس اعم از زن و مرد، پیر و جوان در روز ۲۲ بهمن که به نام " حماسه حضور، عظمت ملت، تکریم سردار دل‌ها" نامگذاری شده بود، چنین حماسه‌ای را رقم زدند و در چهلمین روز از شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، بر تداوم راه وی در مبارزه با استکبار جهانی و دشمنان ایران اسلامی تاکید کردند.
مردم شیراز همگام با دیگر مناطق استان فارس و کشور روز سه‌شنبه در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با برپایی راهپیمایی در مسیر میدان نمازی تا چهار راه زند (شریان اصلی و فرهنگی تاریخی مرکز شهر شیراز) بر حمایت خود از آرمان‌های انقلاب اسلامی تاکید کردند.
"تا پای جان حامی انقلابیم، پیرو خط رهبر و امامیم"، "خط مقاومت همیشه زنده است، انتقام شهیدان را از آمریکا می‌گیریم" و "تا انقلاب مهدی، نهضت ادامه دارد" از شعارهای انقلابی مردم شیراز بود؛‌ آنها همچنین طرح استکبار جهانی موسوم به معامله قرن را محکوم کردند.
از سوی دیگر، نزدیک بودن فاصله زمانی راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با انتخابات مجلس یازدهم، اهمیت ویژه‌ای به این مناسبت مهم در تقویم بخشیده بود.

نوید حماسه‌ای دیگر در دوم اسفند

رییس کل دادگستری استان فارس در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن شیراز در این باره گفت: حضور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان‌ داد پایبندی آنان به نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی با گذشت ۴۱ سال از عمر انقلاب روز به روز مستحکم تر شده است.
حجت الاسلام سید کاظم موسوی افزود: در جشن چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی مردم نشان دادند به آن عهدی که با اسلام و انقلاب اسلامی بستند پایبند هستند و ذره ای تردید در آنان ایجاد نشده است.
وی ادامه داد: امیدواریم در دوم اسفندماه نیز مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای حماسه دیگری رقم بزنند و انتخابات پرشور و دشمن شکنی برگزار شود.

تجدید میثاق همزمان با آرمان‌های امام و تداوم مقاومت

دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: مردم ما از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون یار و یاور امام راحل و رهبر معظم انقلاب بودند و در صحنه‌های مختلف حضور داشتند و امروز نیز که این حضور با چهلمین روز شهادت شهید قاسم سلیمانی همزمان شده، این حضور دوچندان است که هم تجدید میثاق با محور مقاومت و هم تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب را نشان می‌دهد.
حیدر آسیایی همچنین به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در دوم اسفندماه اشاره کرد و افزود: انتخابات از جلوه های حضور مردم در صحنه های مختلف است و با توصیه رهبر معظم انقلاب و لبیکی که مردم به دعوت رهبر معظم انقلاب دادند این دوره از انتخابات نیز پرشور از گذشته برگزار خواهد شد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.
خالی ماندن یک کرسی از پنج کرسی استان فارس در مجلس خبرگان رهبری پس از فوت آیت الله اسدالله ایمانی امام جمعه فقید شیراز سبب شد که همزمان با این انتخابات، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری نیز با هدف انتخاب نماینده دیگر استان در این مجلس برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار