رجز خوانی دقیقه نودی نماینده رشت؛
تابناک / نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از نحوه ی مدیریت بحران برف چند روز اخیر گیلان گفت: از بدو ورودم به عنوان خادم مردم به مجلس شورای اسلامی برای تعویض مدیران پیر گیلان تلاش کردم اما زد و بندهای پشت پرده برخی همکاران بی انصاف من نگذاشت تا این خانه تکانی مدیریتی انجام شود.
کد خبر: ۸۲۲۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴ 14 February 2020

تابناک / نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از نحوه ی مدیریت بحران برف چند روز اخیر گیلان گفت: از بدو ورودم به عنوان خادم مردم به مجلس شورای اسلامی برای تعویض مدیران پیر گیلان تلاش کردم اما زد و بندهای پشت پرده برخی همکاران بی انصاف من نگذاشت تا این خانه تکانی مدیریتی انجام شود.

 

آخرین نفس برای عزل مدیران فسیلی می جنگم / مدیریت استان مدرسه پیرمردهاست

 

این نماینده شمالی افزود: ضعف های مدیریتی در بحرانها عیان می شود وگرنه در شرایط عادی که همه مدیران نمره شان ، بیست است!

حسنی با اشاره به برخی ادارات کل که مدیران آن بیش از ده سال است تغییر نکرده اند گفت:معلوم نیست این مدیران فسیلی چه خدماتی به برخی نمایندگان داده اند که از هیچ نماینده ای صدایی در نمی آید و برعکس در مواقع حساس برای حفظ این پیرمردها روزها و ساعتها در دفتر وزیر نشسته اند.

حسنی با عنوان این مطلب که مدیریت گیلان مدرسه پیرمردهاست افزود: بارها گفته ام و باز هم به مردم گیلان قول میدهم تا آخرین نفس برای عزل مدیران فسیلی می جنگم.

حسنی با اشاره به بسته شدن آزادراه قزوین رشت خطاب به مدیران مربوطه گفت:اگر می گویید تجهیزات نداشتید ، می گویم چرا در طول این همه سال مدیریت تان ساکت مانده اید و از وزیر و نمایندگان درخواست و مطالبه نکردید ، اگر می گویید غافلگیر شدیم می گویم چگونه می شود با این حجم اطلاع رسانی غافلگیر شده باشید؟

دکتر حسنی تاکید کرد: چرا استان قزوین غافلگیر نشد و تا محدوده ای که به مدیریت آن استان ربط داشت هیچ مشکلی در تردد نبود؟

وی با گله مندی شدید از مدیریت بحران استان پرسید : آیا ارسال چند خاور خاک و نمک به راه ها و جاده های اصلی کار سخت و پیچیده و غیر قابل انجامی بود؟

نماینده مردم رشت افزود: عرضه نداشتیم اصلی ترین شاهراه ارتباطی گیلان را باز نگه داریم وای به حال جاده های فرعی و روستایی!

وی در پایان ضمن تشکر از همه ی پرسنل و کارمندان زحمتکشی که در این چند روز برای خدمات رسانی تلاش کردند، گفت : مشکل استان مشکل مدیریتی است، وگرنه در رده های میانی و پایینی، تلاش پرسنل ستودنی است ، مشکل از مدیران بی خاصیت و پیری است که به هیچ قیمتی قصد تحویل صندلی شان به نیروهای توانمند و جوان را ندارند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
نتوانستید .چرا .دوسال است دارید قانون بازنشستگی را اجرا می خواستید بکنید .نتوانستید زیرا ..........پارتی بازی . دست از سر اینمملکت بر نمی دارد.هرکس بازنشسته شد .دستی در سازمانش داشت دوباره شروع بکار کردند .. با تمام مزایای ان سازمان .سری به وزارت بهداشت ودرمان تهران بزنید ببنید چقدر فسیل شده هنوزدارند هم حقوق و مزایا باز نشستگی را میگریند هم دوباره شروع بکار کردند حقوق مزایا از این سازمان .خدا را خوش میاید جوانان بیکار .اینها از دو ارگان حقوق و مزایا بگیرند ...البته عده ای پارتی دار..نه همه باز نشتگان ان .............نمیتوانید چون عرضه هیچ کاری را ندارید.. .این کار خیلی سخت بود که با همه باز نشستگان یک جور رفتار شود ...عده ای از انها .....50 سال دارند کار میکنند در این وزارت خانه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار