مدیر روابط‌عمومی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کرمانشاه، از برگزاری نمایشگاه خانه مدرن مبلمان و فرش در محل دائمی نمایشگاه‌های استان از ۲۸ بهمن تا ۲ اسفندماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۲۳۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ 16 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،حامد وفاپور ، اظهار داشت: نمایشگاه‌ فرش و خانه مدرن در راستای معرفی صنایع و توانمندهای کشور به مدت پنج روز در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گفته مدیر روابط‌عمومی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کرمانشاه، فرش و تابلوفرش، گلیم و گبه، انواع مبلمان راحتی، کلاسیک، استیل، ناهارخوری، سرویس خواب و مبلمان تختخواب‌شو، لوستر، تجهیزات آشپزخانه، کالای خواب و دکوراسیون و تزئینات داخلی منزل در این نمایشگاه در معرض نمایش عموم قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه‌ها محصولاتی از هنرمندان و تولیدکنندگان استان های کرمانشاه، تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، همدان و کاشان با تخفیف 15 تا 20 درصدی در 120 غرفه‌ در فضای 3 هزار متری به نمایش درمی‌آید.

وفاپور، دسترسی آسان و بدون واسطه مصرف‌کنندگان به تولیدکنندگان، آشنایی تولیدکنندگان با سلایق و درخواست‌های مصرف‌کنندگان و دسترسی تولیدکنندگان به بازار مصرف کرمانشاه، ارائه و معرفی توانمندهای استان کرمانشاه در زمینه هنر فرش دستباف و تولید مبلمان و تبادل اطلاعات و ایجاد فضای رقابتی بین تولیدکنندگان کشور، را در قالب اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

وی در خصوص زمان برگزاری این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه‌ فرش و خانه مدرن از 28 بهمن ماه تا 2 اسفندماه سال‌جاری (ساعت 15 تا ۲۱ ) در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد حضور پیدا کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار