حجت الاسلام والمسلمین رئیسی:
رئیس قوه قضائیه گفت: شخصیت حاج قاسم سلیمانی نباید تحریف شود؛ او هرگز روحیه تسلیم و کوتاه آمدن در مکتبش را نداشت.
کد خبر: ۸۲۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴ 16 February 2020

شخصیت حاج قاسم سلیمانی نباید تحریف شود

به گزارش تابناک سمنان: حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه در مراسم چهلمین روز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش با اعلام اینکه شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به مردم کرمان و ملت شریف ایران تسلیت عرض میکنم و آسمانی شدن او را تبریک می‌گویم گفت:امروز چهلمین روز شهادت این عزیز است وشهادتش قیامتی برپا کرد.

حجت الاسلام رییسی اظهار کرد: از شاخص‌ها حاج قاسم سلیمانی اخلاص او بود، برای خدا زندگی کرد و قدم برداشت.

رییس قوه قضاییه با اشاره به اینکه دومین شاخص حاج قاسم سلیمانی ولایت مداری او بود گفت: خیلی ها هستند فقط شعار می دهند اما عمل نمی کنند.

او افزود: عزت ما در ولایت مداری است ولایت مداری حاج قاسم سلیمانی نسبت به امام و در زمان رهبر معظم انقلاب در خور تحسین بود.

رییس قوه قضاییه با اعلام اینکه حاج قاسم سلیمانی نسبت به مردم عشق می‌ورزید اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی پدر فرزندان شهدای مدافع حرم بود و حمایت از مظلومین را به کاخ نشینی در تمام جهان ترجیح می‌داد.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی اظهار کرد:حاج قاسم دشمن را خوب می‌شناخت و می‌دانست آمریکا و همپیمانانش چه کسانی هستند.

او بیان کرد: شخصیت حاج قاسم سلیمانی نباید تحریف شود او اگر کار دیپلماسی کرد برای مقاومت بود هرگز روحیه تسلیم و کوتاه آمدن در مکتبش راه نداشته و ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی با اعلام اینکه مردم الان در سایه نیرو‌های مقتدر و شهدای بزرگ  حرکت می‌کنند اظهار کرد:به قول مقام معظم رهبری رفع مشکل در کشور هست نه در خارج و در دست دیگران باشد.

او بیان کرد:به برکت خون شهید حاج قاسم سلیمانی مشکلات کشور برطرف می‌شود.

رییس قوه قضاییه گفت: ما همه با حمایت از ولایت و عمل کردن به وصیت حاج قاسم سلیمانی میثاق می‌بندیم.

او افزود: مسئولین باید بدانند برای مردم باید مخلصانه کار کرد، پیام حاج قاسم دشمن شناسی ودشمن ستیزی است و نباید ناامید شویم.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی مرد خدا بود مانع را می‌شناخت، ولی اراده آن قوی و او شاگرد مکتب خمینی کبیر و بزرگی، چون امام خامنه‌ای بود.

او گفت:حاج قاسم به یمنی، عراقی، افغانی درس مقاومت داد بطوری که سید حسن نصرالله می‌گفت به حضرت عزرائیل می‌گفتم جان من را بگیر و جان حاج قاسم سلیمانی را نگیر.

رییس قوه قضاییه افزود:کرمان، ایران و مسلمانان جهان به سلیمانی بنازید که فرزندی بزرگ به جامعه اسلامی دادید.

او اظهار کرد: استکبار جهانی به جای جای اسلام نظر انداخته برای فلسطین نقشه کشیده است.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی بیان کرد: حاج قاسم مقاومت را یاد داد ودست استکبار را از مناطق اسلامی کوتاه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی افزود: استان کرمان به ولایت مداری می‌شناسید و حاج قاسم سلیمانی مردم کرمان را بیشتر به ولایت مداری توصیه کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی با اشاره به اینکه دشمن نمی‌تواند و اجازه ندارد به خیمه مقاومت نزدیک شود، گفت: حضور مردم در انتخابات و انتخاب اصلح رضای مقام معظم رهبری است و آزمون بزرگی است که با حضور شما مردم رقم می‌خورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار