رستگار یوسفی در گفتگو با تابناک:
فرماندار جوانرود گفت: به منظور رفاه حال مسافران و مهمانان نوروزي بايد تمامي دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان آمادگي لازم براي پذيرايي از مسافران را داشته باشند.
کد خبر: ۸۲۳۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 17 February 2020

رستگار یوسفی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: كميته‌هاي 10 گانه براي پذيرايي از مهمانان و مسافران در اين شهرستان ايجاد شده و شهرستان جوانرود تمام توان و تلاش خود را براي استقبال و پذيرايي از آنان بكار مي گيرد.

وي خاطر نشان کرد:امسال 13 مدرسه با ظرفيت 108 كلاس، خانه معلم، مهمانسراها، سالن هاي ورزشي و سوئيت هاي شخصي براي اسكان مسافران نوروزي در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان جوانرود افزود: تيم هاي نظارتي نوروز با همكاري ادارات ذيربط تشكيل و به صورت مستمر بر واحدهاي اقامتي، رستوران ها و مجتمع هاي بين راهي نظارت دارند،اين تيم ها ضمن كنترل بازار در خصوص قيمت ها وهمچنين كنترل كيفي موادغذايي و وضعيت بهداشتي و اماكن خدماتي شهرستان نيز كنترل و نظارت مي كنند.

یوسفی در پایان گفت:با توجه به اینکه جوانرود يك شهرستان گردشگرپذير و توريستي است بايد ظرفيت ها و پتانسيل اين منطقه را بخوبی به مهمانان نوروزي معرفي کرد تا مورد توجه قرار بگیرد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار