هر سال اکران نوروز برای سازمان سینمایی و صاحبان آثار از اهمیت زیادی برخوردار است.
کد خبر: ۸۲۴۱۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳ 19 February 2020

چه فیلم‌هایی نوروز ۹۹ اکران می‌شوند؟

به گزارش تابناک سمنان: اکران نوروزی به خصوص نوبت اول آن برای صاحبان آثار متقاضی و کلیت سینما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. معمولاً چینشی را در نظر می‌گیرند که شروع سال جدید سینمایی محکم و با قدرت در جذب مخاطب و فروش پیش برود.

سال آینده نیز همانند امسال قرار بر این شده فیلم‌های حاضر در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در اولویت اکران نوروزی باشند و طی چند روز اخیر چند فیلم متقاضی اکران نوروزی شدند.

طبق شنیده‌های ما فیلم‌های «گربه سیاه»، «روز صفر»، «شنای پروانه»، «بازیوو»، «خروج» و «انفرادی» در کنار «خوب بد جلف ۲؛ ارتش سری» که قبلاً اکران نوروزی آن قطعی شده، جزو آثار اکران نوبت اول نوروز ۹۹ هستند و البته چند فیلم دیگر نیز به این چرخه اضافه خواهند شد.

«بازیوو» با موضوع کودک و نوجوان است و فضای فانتزی دارد و امیر حسین قهرایی آن را کارگردانی کرده و به تهیه کنندگی سید غلامرضا موسوی است.

فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا با موضوع نقد شرایط موجود اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ... کشور است و در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. فرامرز قریبیان پس از سال‌ها دوری از سینما نقش اصلی مرد آن را ایفا کرده است.

فیلم کمدی «انفرادی» به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان است و مهدی هاشمی، رضا عطاران، احمد مهرانفر و ... از جمله بازیگران آن هستند.

فیلم کمدی «خوب بد جلف ۲؛ ارتش سری» به کارگردانی پیمان قاسمخانی و بازی سام درخشانی، پژمان جمشیدی و ... است که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد. قرار است شروع اکران‌های نوروزی ۱۳۹۹ با هفت فیلم باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار