کاندیدای ‌مجلس در رشت با بیان اینکه استان گیلان با مشکل کمبود مدیران جهادی و انقلابی روبه‌رو است گفت: خدمت کردن به مردم نیازمند آن است که خط و خطوط سیاسی را کنار بگذاریم.
کد خبر: ۸۲۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ 19 February 2020

کاندیدای ‌مجلس در رشت: مردم به خدمت بی‌منت نیاز دارند / برای داشتن ایران قوی نمایندگان مجلس خط و خطوط سیاسی را کنار بگذارند

 

علیرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: معتقدم کسی می‌تواند با فساد مبارزه کند که باتقوا و باایمان باشد و اگر خودش را به‌عنوان یک مدیر انقلابی که سبک زندگی او اسلامی نباشد نداند توانایی خدمت به مردم را ندارد و بنده نیز در تمام این سال‌ها همواره همانند مردم زندگی کردم و در صورت پیروزی در انتخابات نیز این روند را ادامه می‌دهم.

داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه رشت اقتصاد مقاومتی را نسخه نجات‌بخش کشور خواند و گفت: 20 درصد از مشکلات جامعه به‌خاطر تحریم بوده و 80 درصد آن به‌دلیل خودتحریمی است و اگر مدیران وارد میدان شوند و باور داشته باشند که می‌توان به‌وسیله منابع داخلی تولید را رونق داد و بعد از تولید نیم نگاهی به بیرون و صادرات داشته باشیم بخش اعظمی از مشکلات کشور حل خواهد شد.

وی معضل فعلی استان گیلان را کمبود مدیران جهادی و انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: مدیرانی که مسئولیت را به‌عنوان آزمایش تلقی کرده و نه قدرت اگر به‌عنوان نماینده مجلس انتخاب شوند و مسئولیت خود را به‌عنوان یک امانت بدانند و قوانین عادلانه تصویب کنند و به حاشیه نروند می‌توانند به مردم بی‌منت خدمت کنند و با توکل به خدا مشکلات را حل کنند.

وی با اشاره به هدف خود از ورود به عرصه انتخابات خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیش از 2 دهه در نهادی مشغول به‌کار بودم که از افراد نیازمند جامعه حمایت می‌کرد و با توجه به پایان رسیدن عمر خدمت انتصابی اینجانب تصمیم گرفتم که خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهم و در سنگر دیگری به آنان خدمت کنم.

محمدی با تاکید بر اینکه خدمت کردن به مردم نیازمند آن است که خط و خطوط سیاسی را کنار بگذاریم تصریح کرد: دو طیف سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب در این سال‌ها نتوانستند به مردم خدمت کنند و هر کدام باعث به‌وجود آمدن مشکلاتی در کشور شدند و با توجه به فعالیت اینجانب در یک نهاد انقلابی و ولایی امروز نیز به‌صورت مستقل وارد عرصه انتخابات شدم.

داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه رشت از تمایل خود برای به عضویت درآمدن در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در صورت پیروزی در انتخابات سخن گفت و اظهار داشت: با توجه به تحصیلات و تجربه کاری خود در این سال‌ها تمایل دارم که در یکی از دو کمیسیون کشاورزی یا اجتماعی به عضویت در آمده و به مردم خدمت کنم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار