آصفری در گفتگو اختصاصی با تابناک مرکزی :
محمد حسن آصفری در گفتگو اختصاصی با تابناک مرکزی گفت: درآمد افزایش قیمت حامل های انرژی باید یارانه‌های به بخش صنعت و کشاورزی تخصیص یابد افزود: میزان یارانه تخصیصی به بخش صنعت ۳۰ درصد و بخش کشاورزی ۲۰ درصد است اما این برنامه به هیچ وجه عملیاتی نشده است
کد خبر: ۸۲۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳ 19 February 2020

محمد حسن آصفری در گفتگو با تابناک مرکزی گفت:

از زمان مشروطه تا به امروز۹۷ هزار قانون تصویب شده اما از این میزان کمتر از ۴ هزار و ۵۰۰ قانون اجرایی و عملیاتی شده است بنابراین باید بعد نظارتی مجلس برای احصاء قوانین تقویت شود و مجلس با بازرسی تحقیق و تفحص و نظارت علت انجام و عملیاتی نشدن این قوانین را مشخص کند

 

 

 

 

خروجی صندوق ذخیره فرهنگیان در هاله ای از ابهام قرار دارد

حسن آصفری نامزد نهایی جبهه مردمی حامیان انقلاب اسلامی درحوزه انتخابیه اراک، کمیجان وخنداب گفت:همه ما مدیون معلمان و فرهنگیان هستیم و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم که دغدغه این عزیزان به جز درس و تولید علم و فناوری و پژوهش چیز دیگری نباشد.
وی افزود: در حال حاضر ما معلمانی را می شناسیم که چراغ هدایت همه ما بودند و به علت پایین بودن حقوق مجبور به اختیار کردن شغل دوم هستند واشتغال به کارهایی که در شأن و منزلت معلم نیست.
وی یاد آورشد:امروز صندوق ذخیره فرهنگیان وجود دارد و هر ماه از معلمان مبالغی کسر و به حساب صندوق واریز می شود اما خروجی آن را تا به حال کسی ندیده است.
آصفری گفت:متاسفانه کمترین حقوق به بازنشستگان پرداخت می شود.

 

 

بانک ها در شرایط فعلی باید نقش خود را به درستی ایفا کنند


محمد حسن آصفری در گفتگو با تابناک مرکزی گفت:بانک ها باید در شرایط فعلی کشور که در جنگ اقتصادی می‌باشیم نقش خود را به درستی ایفا کنند و برای رفع مشکلات کشور به ویژه تولید کنندگان و مردم در زمینه رونق تولید کمک شایانی انجام دهند و با ارائه برنامه های صحیح این خدمت را به کشور و مردم انجام دهند.

 

 

 

واردات بی رویه تولیدگان را با چالش مواجه کرده است


محمد حسن آصفری نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی درگفتگو با تابناک مرکزی گفت: واردات بی رویه برخی از اقلامی که امکان تولید آن در داخل وجود دارد، سبب بروز مشکل برای تولیدکنندگان شده است.
وی یادآورشد:ا ستان مرکزی بزرگترین تولید کننده واگن و ماشین آلات راهسازی و صنایع دیگر در کشور است اما متاسفانه مشخص نیست چه دستهایی در کار است که اصرار بر واردات دارند در حالی که کیفیت محصول تولیدی در برخی از موارد به مراتب از محصول وارداتی بهتر است.

 

 

تامین اجتماعی بیش از ۱۵۰هزار میلیارد تومان بدهی دارد


محمد حسن آصفری نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت:
مردم سهامداران سازمان تامین اجتماعی هستند واین سازمان هم اینک بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان بدهی به بخش های مختلف دارد که این رقم بیش از یک سوم بودجه کل کشور است.
وی افزود: امروز متاسفانه به دلیل نگاه‌های حزبی سیاسی انتخاباتی سبب شده موضوع تامین اجتماعی را مورد توجه قرار داده و انتظار بیمه شدن بخش‌های گوناگون جامعه را بدون تخصیص اعتبارداشته باشیم واین مهم خود باری بر دوش این سازمان است.
وی یادآورشد:تامین اجتماعی یک مجموعه خصوصی است و اگر دولت بخواهد باری بر دوش این سازمان قرار دهد این بار بر ۱۲ میلیون عضو و سهامدار این مجموعه وارد خواهد شد و از منابع این عزیزان برداشت خواهد شد و این خلاف قانون ،عرف و شرع است.

 

 

مجلس باید تکلیف درآمد دولت از فروش بنزین را مشخص کند


محمدحسن آصفری نامزد مجلس یازدهم گفت: درآمد دولت از فروش ۱۰۰ میلیون لیتر بنزین در روز مبلغی بالغ بر ۶۰ هزار میلیارد تومان است که دولت ادعا می‌کند این مبلغ ۳۰ هزار میلیارد تومان است بنابراین مجلس باید تکلیف این موضوع را مشخص کندو با تحقیق و تفحص معلوم کند اختلاف دو برابری به چه دلیل ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه از محل درآمد افزایش قیمت حامل های انرژی باید یارانه‌های به بخش صنعت و کشاورزی تخصیص یابد افزود: میزان یارانه تخصیصی به بخش صنعت ۳۰ درصد و بخش کشاورزی ۲۰ درصد است اما این برنامه به هیچ وجه عملیاتی نشده است همچنین در بحث یارانه معیشتی دولت متعهد شده که این مبلغ را به صورت تعیین شده و مشخص در میان ۶۰ میلیون ایرانی پرداخت کند که این موضوع هم به درستی انجام نشده است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار