/روز انتخاب/
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان خوزستان گفت: به امت جمهوری اسلامی ایران و به ویژه استان خوزستان توصیه می‌کنم که با قدم‌های استوار در جشن انتخابات حضور پیدا کنند.
کد خبر: ۸۲۴۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰ 21 February 2020

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالباری جوانمردزاده با حضور در شعبه ۲۰۰ اخذ رای مسجد جواد الائمه اهواز در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرد و در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این روز را که جشن ملی و جشن دینی ما است را تبریک می‌گویم و امیدوارم آنچه که رضای حق است در زبان قلم و قدم ما جاری شود.

وی ادامه داد: حضور همه امت در این جشن قطعاً به تعبیر قرآن کریم مایه خشم دشمن و ناامیدی دشمن است و قرآن می‌فرماید امروز روزی است که دشمنان از دین شما، اراده شما و از اندیشه‌های شما ناامید خواهند شد. لذا به امت جمهوری اسلامی ایران و به ویژه استان خوزستان توصیه می‌کنم که با قدم‌های استوار در این جشن حضور پیدا کنند و به تعبیر مقام معظم رهبری آنچه که برای ما مهم است حضور باصلابت با اراده جمعی در جهت تثبیت انقلاب اسلامی و شکست دادن دشمن است؛ دشمنی که خونخوار است و ارزش‌ها را نمی‌شناسد و با انسانیت در تضاد است. تاکید می‌کنم رای دادن به اصلح مهم است اما مهمتر از آن خود حضور است. ان‌شاءالله که این حضور همواره استوار باشد.

جوانمردزاده گفت: به همه نمایندگانی که انتخاب می شوند توصیه می‌کنم یادشان باشد که این امت بر اساس ارزش‌هایشان، اهداف انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه و شهدا آمده است و یادشان باشد که نسبت به این زحمات پاسدار و به این اراده‌ها وفادار باشند و به آنچه که شعار دادند، وفادار باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار