نماینده ولی فقیه در استان از حضور با شکوه مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۲۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳ 22 February 2020

به گزارش تابناک تبریز، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم به این شرح است :

باسمه تعالی

حماسه‌ حضور پرشور مردم قهرمان ایران اسلامی و خطه آذربایجان در انتخابات، صفحه تابناک دیگری بر افتخارات بزرگ انقلاب افزود؛ ملتی که آگاهانه و بهنگام دفاع جانانه خود از نظام اسلامی را به رخ دنیا کشید و با همان اراده هایی که قیام مشروطه را خلق کرد و با اربعین شهدای قم بسترساز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شد، بار دیگر یاوه‌های دشمنان این مرز و بوم را باطل ساخت.

آذربایجان سنگر دفاع از ایرانِ انقلابی در جنگ نرم و سخت، با نقش برآب کردن وسوسه‌ های شیطانی و مداخله‌جویانه استکبار که در صدد دلسرد کردن مردم در پای صندوق های رای بود، بزرگترین برنده در صحنه ای دیگر از انقلاب شدند. اکنون نمایندگان مردم که مسئول قانونگذاری و نظارت بر اجرای صحیح آن هستند با رأی و تشخیص شما ملت همیشه در صحنه انتخاب شده اند که این مهم نمونه آشکار از مردم سالاری دینی است.

اینجانب با نهایت خشوع و تواضع شاکر به درگاه الهی بوده و سپاس و تحسین خود را به پیشگاه ملت عظیم‌الشأن خطه آذربایجان تقدیم مینمایم. به منتخبین عزیز مردم که با کسب اعتماد و آرای ملت؛ توفیق خدمتگزاری به مردم استان را بدست آورده اند تبریک میگویم و از همه نمایندگان راه یافته به بهارستان انتظار دارم به شکرانه این اعتماد و آراء، اهتمام مجدانه به وظائفی که قانون اساسی بر عهده‌ ایشان نهاده است، داشته باشند و همچنین در راه رفع مشکلات مردم خصوصاً اشتغال و ازدواج جوانان بیوقفه تلاش کنند.

از دیگر نامزدهای محترم مجلس شورای اسلامی هم که با حضور در صحنه و طرح زمینه حضور حماسی مردم را فراهم آوردند صمیمانه تشکر میکنم. همچنین قدردانی و تشکر خود را از شورای محترم نگهبان و وزارت کشور و مجریان و ناظران، طرفداران همه‌ی نامزدهای محترم و نیز از دست‌اندرکاران ستاد انتخابات کشور، نیروهای امنیتی و انتظامی و همه خبرنگاران رسانه های دیداری و شنیداری و صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که در این راه، وظیفه بزرگ و کوششی خستگی ناپذیر داشتند اعلام میدارم.

این حماسه ماندگار در آغاز پنجمین دهه از عمر با برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و گام دوم انقلاب ثابت کرد که ایران اسلامی میتواند باتکیه بر عزم ملت خود، راه استقلال و آزادی را از چنبره سلطه بیگانگان تا نقطه مطلوب بپیماید. در پایان با آرزوی توفیقات روز افزون؛ سربلندی همه ملت ایران در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم./

سید محمدعلی آل هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی
و امام جمعه تبریز
سوم اسفند ۹۸

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار