سرپرست تیم بعثت کرمانشاه پس از بازی‌های ضعیف این تیم در هفته‌های اخیر لیگ دسته دوم فوتبال کشور، گفت: هرچند وضعیت خوبی در جدول نداریم، اما اجازه نمی‌دهیم شرایط اینطور پیش برود و تیم سقوط کند.
کد خبر: ۸۲۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ 23 February 2020

به گزارش خبرگزاری تباناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،کیومرث لرستانی  بااشاره به کسب نتایج ضعیف تیم بعثت در این دوره از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال، اظهار کرد: اینکه تیم ما به نسبت رقابت‌های سال گذشته ضعیف‌تر شده موضوعی است که آن را قبول داریم و به آن واقفیم.

وی تصریح کرد: باتوجه به نتایج نه چندان خوبی که در نیم فصل اول رقابت‌ها داشتیم و چندبار سرمربی تیم هم تغییر کرد، در فرصت مابین دو نیم فصل اقدام به جذب چندبازیکن جدید و بازگشت پوریا درکه سرمربی قبلی تیم کردیم تا شاید شرایط کمی بهتر شود.

سرپرست تیم بعثت کرمانشاه با بیان اینکه تیم کنونی بعثت تیمی کاملا خوب و یکدست است، گفت: کم شانسی، سخت‌تر شدن رقابت‌ها و کم تجربگی از عوامل مهم عدم کسب نتیجه این تیم است.

وی به قعرنشینی این تیم در هفته‌های گذشته هم اشاره کرد و افزود: در رقابت‌های سال گذشته تیم ما در شرایطی بود که در انتهای جدول قرار نگرفت، اما در رقابت‌های امسال چندبار است که قعرنشین می‌شویم‌.

لرستانی یادآورشد: هرچند وضعیت خوبی در جدول نداریم، اما اجازه هم نمی‌دهیم تیم به لیگ دسته سوم سقوط کند، بلکه تمام تلاشمان را بکار می‌گیریم تا در چندبازی دیگری که در هفته های آینده داریم، امتیاز این بازی‌ها را بگیریم.

وی تاکید کرد: تیم ما در حال حاضر 19 امتیازی است و اگر بتوانیم در بازی‌های بعدی امتیاز خود را به 28 برسانیم، امکان سقوط تیم وجود ندارد و قطعا با تلاش بازیکنان به این امتیاز می‌رسیم.

تیم بعثت کرمانشاه عصر فردا(پنجم اسفند) در هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال در ورزشگاه 15 خرداد کرمانشاه به مصاف پاس همدان می‌رود.

این تیم از مجموع 19 بازی انجام شده با 4 برد، 7 مساوی و هشت باخت و 19 امتیاز در رده 14 جدول گروه دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار