مدیرکل راھداری وحمل ونقل جاده ای اصفھان گفت: با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، پایانه‌های مسافربری و باربری درون و برون شهری این استان گندزدایی و ضدعفونی شد.
کد خبر: ۸۲۶۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ 27 February 2020

مھدی خضری در بازدید از نحوه ضدعفونی کردن پایانه مسافربری کاوه و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اصفھان مقام اول حمل بار در کشور و مقام سوم را در جابه جایی مسافر در کارنامه دارد، اظهارداشت: روزانه جمعیت زیادی از مردم و رانندگان در پایانه‌ھای مسافربری و پایانه‌ھای باری استان اصفھان حضور پیدا می‌کنند و توجه ویژه به ضدعفونی کردن این اماکن ضروری است.

وی به فعالیت  ۲۹ پایانه مسافربری و ۶ پایانه بار در استان اشاره و تاکید کرد: عملیات ضدعفونی کردن پایانه‌ھای مسافربری و باربری استان باید تا زمان ریشه کن کردن این ویروس استمرار داشته باشد.

مدیرکل راھداری وحمل و نقل جاده ای اصفھان بر ضرورت ضدعفونی کردن مستمر پایانه‌ھای مسافربری و باری تاکید کرد و افزود: رانندگان و فعالان صنعت حمل ونقل اصفھان ھمچون دیگر اقشار جامعه برای شکست دادن این ویروس تلاش خواھند کرد.

وی با اشاره به جایگاه ویژه استان در حمل و نقل مسافر و بار در کشور گفت: عملیات ضدعفونی کردن پایانه‌ھای بار و مسافر در استان با ھمکاری و تامین مواد ضدعفونی کننده از سوی دستگاه‌ھای مسوول ادامه می یابد.

خضری با تاکید بر به کارگیری حداکثر ظرفیت‌ھای بخش خصوصی و دولتی در این راستا تصریح کرد: بخشنامه‌ھا و دستورالعمل‌ھای بھداشتی ارسالی از سوی دانشگاه علوم پزشکی به تمام تشکل‌ھای صنفی حمل و نقل بار و مسافر و مجتمع‌ھای خدماتی رفاھی ابلاغ و برانجام آن نظارت خواھد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار