رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد مدعی شد: در زمینه مواد ضد عفونی کننده و ماسک کمبودی در استان نیست و ۴۰ هزار بسته ضد عفونی کننده ۱۶۰ گرمی آماده توزیع است.
کد خبر: ۸۲۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 01 March 2020

محمدرضا علمدار روز شنبه در جلسه مسوولان استان افزود: تمام اقدام‌ها با همکاری بخش خصوصی برای تامین نیاز به ماسک و مواد عفونی کننده صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در این خصوص تاکنون بر حسب نیاز، اقدام‌های موثر و مناسبی به عمل آمده و همچنان برای ارائه خدمات به مردم و رفع نیازها اقدام مناسب می‌شود.

این مسوول اظهار کرد: تا پایان سال‌جاری کالای اساسی مورد نیاز از جمله ۱۴۰ تن گوشت قرمز، ۱۴۰ تن مرغ منجمد، ۴۰ تن برنج هندی و ۲۰۰ تن برنج پاکستانی و شکر در استان توزیع می‌شود.

علمدار تاکید کرد: میوه کافی برای شب عید نیز ذخیره سازی شده و یک هزار تن پرتغال والنسیا و ۶۰۰ تن سیب زرد و قرمز برای استان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: همچنین در رصد میدانی در بازار مشخص شده، ارائه نکردن فاکتور، گرانفروشی و عدم درج قیمت عمده‌ترین تخلف فروشندگان است.

پیشنهاد می شود رییس صنعت، معدن و تجارت استان یزد سری به داروخانه ها بزنند و نبود ماسک و دیگر وسایل مصرفی در داروخانه ها و دیگر مراکز توزیع را به صورت حضوری، نظاره گر باشند.

در حال حاضر هیچ ماسک، ژل یا دستکشی در داروخانه ها یافت نمیشود و مردم در این زمینه انتقاد دارند اما اینکه چطور رییس صمت استان یزد از عدم کمبود این محصولات خبر می دهند سوالی است که باید خود ایشان پاسخگو باشند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار