با خود گفتیم شاید در این بحران کنونی و بادآورده (!) گپ‌وگفت دوستانه ما کارسازشود برای جدی گرفتن بیشترِ کرونا! می‌دانیم و می‌دانید در خصوص رعایت نکات بهداشتی مسئولان، پزشکان و متخصصان به اندازه کافی هشدار داده‌اند اما این بار هشداری در کار نیست، خواهشی دوستانه و خانوادگی است از شما مردم مازندران، قائم شهر و هواداران نساجی که تمنا داریم حتی‌المقدور از خانه خارج نشوید مگر برای امور خیلی ضروری!
کد خبر: ۸۲۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹ 04 March 2020

باشگاه نساجی با انتشار بیانیه ای از تماشاگران این تیم و هم چنین مردم قائمشهر خواسته اینروزها به خاطر شیوع ویروس کرونا از منزل خارج نشوند.
در این بیانیه می خوانیم: ضمن سلام خدمت همه هواداران نساجی در سراسر مازندران، می‌خواهیم ساده و بی‌پیرایه حرف بزنیم، به‌دور از تعارفات معمول و کلمات پیچیده، در قالب یک بیانیه و دوستانه کمی گپ بزنیم. بازی‌های فوتبال تعطیل شد اما نگرانی‌ها به قوت خود باقی‌ست، همه دارند درباره‌ ویروسی خطرناک حرف می‌زنند و در اغلب شهرها مردم خود را در خانه قرنطینه کرده‌اند چون می‌دانند "کرونا" با کسی شوخی ندارد.

این روزها به‌نظر می‌رسد در قائمشهر و دیگر شهرهای مازندران برخی از شهروندان چندان ویروس "کرونا" را جدی نگرفته و کماکان به زندگی عادی خود مشغولند. خیلی‌ها هنوز مثل گذشته از منزل بیرون می‌روند، به امور روزمره خود مشغولند و این بسیار نگران‌کننده است. شاید با خود بگویید باشگاه فوتبال نساجی مازندران چه دخلی به هشدار درخصوص "کرونا" دارد؟! اما موضوع، بسیار جدی است، جان شما مردم مازندران و هواداران دوست‌داشتنی نساجی به جان ما، یعنی مالک، مدیران، مربیان، بازیکنان و همه اعضای این تیم بسته است و به قول معروف جان شما جان ماست.

سرمایه نساجی شما هستید و نفس ما به نفس شما بند است و حیات ما به حیات شما... .

با خود گفتیم شاید در این بحران کنونی و بادآورده (!) گپ‌وگفت دوستانه ما کارسازشود برای جدی گرفتن بیشترِ کرونا! می‌دانیم و می‌دانید در خصوص رعایت نکات بهداشتی مسئولان، پزشکان و متخصصان به اندازه کافی هشدار داده‌اند اما این بار هشداری در کار نیست، خواهشی دوستانه و خانوادگی است از شما مردم مازندران، قائم شهر و هواداران نساجی که تمنا داریم حتی‌المقدور از خانه خارج نشوید مگر برای امور خیلی ضروری! ما مجموعه باشگاه و اعضای تیم نساجی از شما عزیزان خواهش می‌کنیم از رفت‌وآمد، تردد غیرضروری در کوچه و خیابان و از مهمانی و دید و بازدید در این روزها پرهیز کنید؛ لطفاً و حتماً!

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار