نیم فصل سال قبل در شرایطی که نفراتی چون صیادمنش، تبریزی و روح‌الله باقری را در اختیار داشت، دو مهاجم دیگر یعنی ایسما و منشا را هم جذب کرد که این دو نفر روی هم تنها 4 گل برای آبی‌ها به ثمر رساندند و همین حالا این تیم با پرونده شکایت آن‌ها هم درگیر است.
کد خبر: ۸۲۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱ 06 March 2020

 تیم استقلال فصل گذشته بر سر عنوان قهرمانی رقابت تنگاتنگی با پرسپولیس داشت ولی در نهایت این قرمزها بودند که توانستند بار دیگر قهرمان لیگ برتر شوند. یکی از دلایل این موضوع شکست آبی‌ها مقابل رقیب دیرینه در بازی برگشت بود. دیداری که استقلالی‌ها پیش از برگزاری آن با مشکلاتی هم مواجه بودند.

استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل سال قبل در شرایطی که نفراتی چون صیادمنش، تبریزی و روح‌الله باقری را در اختیار داشت، دو مهاجم دیگر یعنی ایسما و منشا را هم جذب کرد که این دو نفر روی هم تنها 4 گل برای آبی‌ها به ثمر رساندند و همین حالا این تیم با پرونده شکایت آن‌ها هم درگیر است. این اتفاق در حالی رخ داد که باشگاه استقلال در دو فصل اخیر از داشتن یک زمین تمرین باکیفیت هم محروم بوده و این مشکل پیش از چند بازی حساس مانند دربی برگشت سال قبل که به نوعی تکلیف قهرمان لیگ را هم مشخص می‌کرد، باعث شد آبی‌ها نتوانند به خوبی خود را آماده بازی کنند و این فصل هم بارها صدای استراماچونی و مجیدی را درآورده است و مدیران وقت استقلال می‌توانستند به جای جذب دو مهاجم، بودجه لازم برای حداقل یکی از آن‌ها صرف فراهم کردن یک زمین تمرینی کنند.
روزنو

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار