مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه از تمدید اعتبار دفترچه های بیمه سلامتی که تاریخ اعتبار آنها منقضی شده تا پایان فروردین سال آینده خبر داد و تاکید کرد: فعلا نیازی به تمدید اعتبار این دفترچه‌ها نیست.
کد خبر: ۸۳۰۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰ 10 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،کیومرث مظفری با اشاره به شیوع بیماری کرونا و لزوم کاهش مراجعات مردمی به مراکز بیمه سلامت گفت: در راستای حفظ سلامت مردم و کاهش مراجعات حضوری جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مقرر شد تمام دفترچه هایی که اعتبار آنها به پایان رسیده در صورت داشتن اوراق سفید تا پایان فروردین ماه قابل استفاده باشد.

وی افزود: بر این اساس تمام دفترچه های بیمه شدگان بجز دفترچه های بیمه ایرانیان، در صورتی که تاریخ اعتبار آنها منقضی شده و دارای اوراق سفید باشد تا پایان فروردین ماه سال آینده تمدید اعتبار شده و این موضوع به تمام مراکز درمانی استان ابلاغ شده و جای نگرانی نیست.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه درادامه از واریز 400میلیارد ریال اعتبار به حساب دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و داروخانه های بخش خصوصی و مراکز بهداشتی و درمانی روستایی استان در روزهای اخیر خبر داد وافزود: تلاش ما این است که بتوانیم در این شرایط بخشی از تامین مالی مراکز درمانی استان را انجام دهیم.

وی افزود: با واریز این اعتبار مراکز بهداشتی و درمانی دغدغه کمتری در تامین اقلام پزشکی مورد نیاز خواهند داشت.

مظفری با بیان اینکه پرداخت مطالبات مراکز درمانی استان به روز است، گفت: در حال حاضر مطالبات آبان ماه مراکز دانشگاهی و مطالبات آذرماه مراکز خصوصی پرداخت شده و عملا می توان گفت در پرداخت مطالبات به روز هستیم.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه در ادامه از استقرار کادر پرستاری و پزشکان در سامانه 1666 خبر داد وافزود: تمامی افراد می توانند هرسوالی پیرامون کرونا، علائم، درمان و... دارند را با تماس با این سامانه از کارشناسان این مرکز بپرسند.

مظفری افزود: استقرار کارشناسان در این سامانه موجب می شود تا هم از مراجعات غیرضروری پیشگیری شده و هم به سوالات و دغدغه های مردم در خصوص کرونا و ابعاد مختلف آن پاسخ داده شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار