معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: اجاره بهای اسفندماه بیش از ۵۰ سالن ورزشی در کرمانشاه اخذ نمی‌شود.
کد خبر: ۸۳۰۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵ 12 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،جلال عزیزی ، بااشاره به شیوع کرونا، اظهارکرد: در پی شیوع این بیماری از ابتدای اسفند دستور تعطیلی همه سالن‌های ورزشی دولتی و بخش خصوصی استان را صادر کردیم.

وی تصریح کرد: تعدادی از این سالن‌ها، اماکن ورزشی دولتی هستند که طبق ماده 88 طی سالهای اخیر به برخی از هیات‌های ورزشی و بخش خصوصی واگذار شده اند.

معاون ورزش و جوانان استان تعداد این سالن‌ها را در سطح استان بیش از 50 مورد اعلام کرد و گفت: طبق دستور وزیر ورزش و جوانان باتوجه به تعطیلی این سالن‌ها در اسفند ماه و اینکه مستاجرین آنها در این ماه درآمدی کسب نکرده‌اند، اجاره بهای اسفند این سالن‌ها را اخذ نمی‌کنیم.

به گفته این مسئول، اجاره بهای این سالن‌ها از یک میلیون تومان تا 12 میلیون تومان در ماه است.

وی تاکید کرد: درصورتی که این سالن‌ها در فرودین ماه هم به دلیل شیوع کرونا تعطیل باشند، تصمیم‌هایی در سطح کلان برای معافیت اجاره ماه آینده هم برای آنها گرفته می‌شود.‌

4 هیات ورزشی بی رئیس در کرمانشاه

عزیزی در ادامه بابیان اینکه در حال حاضر چهار هیات اسکواش، کونگ فو، هاکی و همگانی در کرمانشاه با سرپرست اداره می‌شوند، عنوان کرد: مقدمات برگزاری مجمع انتخابات این هیات‌ها را از چندماه پیش فراهم کردیم و قرار بود در پایان سال ریاست برخی از آنها مشخص شود، اما به دلیل شیوع کرونا این امر محقق نشد.

وی عنوان کرد: آمادگی برگزاری مجمع انتخابات این هیات‌ها را داریم و این مسئله را به فدراسیون‌های مربوطه هم اعلام کرده‌ایم، لذا پس از پایان شیوع کرونا این مجامع را برگزار خواهیم کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار