استاندار فارس گفت: کنترل سختگیرانه‌ای در مبادی‌های ورودی استان فارس لحاظ می‌شود که برای موارد اضطراری احداث دو بیمارستان صحرایی به‌منظور قرنطینه افراد مشکوک در مبادی ورودی استان پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۸۳۰۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸ 12 March 2020

تابناک فارس به نقل از تسنیم: عنایت‌‌الله رحیمی در دیدار هیئت رئیسه اتاق بازرگانی فارس که با موضوع تمرکز فعالیت‌های بخش خصوصی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان برگزار شد اظهار داشت: اگر امروز استان فارس به نسبت استان‌های همطراز از وضعیت بهتری در شیوع ویروس کرونا برخوردار است به‌دلیل اقدامات و فعالیت‌هایی است که انجام شده و هماهنگی مناسب بین بخش خصوصی و دولتی است.

وی از اقدامات برای پیشکیری از شیوع ویروس کرونا را کاهش ۴۰ درصدی حضور کارکنان دولت و انجام خدمات به‌صورت دورکاری عنوان کرد و افزود: برای ترددهای داخل استان طرح زوج و فرد شدن تردد خودروها از امروز پنجشنبه ۲۲ بهمن‌ماه در شیراز اجرایی می‌شود.

رحیمی گفت: در ایام نوروز امسال پذیرای هیچ مهمانی در استان نخواهیم بود و کنترل سختگیرانه‌ای در مبادی‌های ورودی استان فارس لحاظ خواهد شد که برای موارد اضطراری احداث دو بیمارستان صحرایی به منظور قرنطینه افراد مشکوک در مبادی ورودی استان پیش‌بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید با رعایت نکات بهداشتی قطع‌کننده زنجیره انتقال ویروس کرونا باشند اضافه کرد: همچنین در قبال کسانی که به مسافران نوروزی استان اقامت و اسکان دهند، حکم بازداشت و برخوردهای قضایی شدید خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار