مدیر نظارت بر دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از فعالیت داروخانه‌های شبانه‌روزی در ایام نوروز در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۱۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ 15 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازمهر،حسین رضاپور اظهار داشت: داروخانه‌های شبانه روزی مانند سال‌های قبل در ایام تعطیل نوروز باز هستند، همچنین داروخانه‌هایی که تمایل دارند در این ایام فعالیت کنند آمادگی خود را از قبل به معاونت غذا و دارو اعلام خواهند کرد تا پوشش دارویی بیشتری داشته باشیم.

مدیر نظارت بر دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: محدودیتی برای فعالیت داروخانه‌ها در ایام تعطیل وجود ندارد اما شرط فعالیت حضور مسئول فنی و اعلام آمادگی قبلی است.

رضاپور گفت: در شهرستان کرمانشاه ۲۳ داروخانه و در دیگر شهرستان‌ها ۱۲ داروخانه شبانه‌روزی دایر هستند.

وی شمار داروخانه‌های بخش خصوصی استان را ۲۷۰ مرکز اعلام کرد و بیان داشت: امسال بیش از ۲۵ مجوز جدید تأسیس داروخانه صادر شده که عمدتاً به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر نظارت بر دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: شرکت‌های پخش و توزیع دارو نیز در تمام ایام تعطیل برنامه کشیک دارند و همگی فعال هستند همچنین بخش اداری معاونت غذا و دارو کشیک بندی شده و در ایام تعطیل نیز بازرسی و رسیدگی به درخواست ارباب رجوع در دستور کار قرار دارد.

این مسئول گفت: همچنان بازرسی از داروخانه‌ها و شرکت‌های پخش و توزیع دارو به طور مداوم در ۲ شیفت صبح و عصر انجام خواهد شد.

رضاپور بیان داشت: از نظر تأمین داروی پایان سال مشکلی در سطح استان نداریم و از نظر تأمین داروهای اختصاصی ویروس کرونا نیز ذخیره مطمئنی وجود دارد که امیدواریم پاسخگوی نیاز باشد البته همچنان برای تأمین ماسک بخش خصوصی با مشکل مواجه هستیم.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار