برای رفع دغدغه های مردم استان :
به گزارش تابناک سمنان: ایرج کارخائی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بابیان اینکه ویروس کرونا با همراهی مردم در کمترین زمان ریشه‌کن می‌شود، گفت: تأمین اقلام بهداشتی برای مقابله با کرونا در استان شتاب گرفت.
کد خبر: ۸۳۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲ 17 March 2020

Image result for ایرج کارخایی :

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان صبح سه‌شنبه در کمیته پدافند زیستی ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه تأمین اقلام بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس طی روزهای گذشته در استان شتاب گرفته است، ابراز داشت: با ادامه این روند بخش قابل‌توجهی از دغدغه‌های کنونی مردم برطرف می‌شود.

وی بابیان اینکه مردم در عید نوروز ۹۹ در صورت امکان، از دیدوبازدیدها پرهیز کنند، ابراز داشت: قطعاً با همراهی مردم ویروس منحوس کرونا در کمترین زمان ممکن ریشه‌کن می‌شود.

ایرج کارخائی  ضمن بیان اینکه تأمین اقلام بهداشتی به معنای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس نیست، افزود: مردم باید به مسائل بهداشتی و آموزشی برای در خانه ماندن توجه کنند.

کارخائی در ادامه تصریح کرد: جوسازی‌های رسانه‌ای از سوی برخی از شبکه‌های معاند در ارتباط با کرونا ویروس برجسته است و شهروندان اطلاعات دقیق را می‌بایست از مراجع رسمی دنبال کنند.

وی همچنین افزود: توجه به حفاظت فردی می‌تواند از نکات مهم و مثبت برای مقابله با کرونا ویروس محسوب شود که مردم نسبت به این موضوعات می‌بایست نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار