ایرج کارخایی:
به گزارش تابناک سمنان: ایرج کارخایی  مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان از اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا خبر داد و گفت: هفت هزار بسیجی استان در طرح غربال‌گری کرونا همکاری می‌کنند.
کد خبر: ۸۳۲۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ 19 March 2020

Image result for ایرج کارخایی

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان صبح پنجشنبه در نشست کمیته پدافند زیستی ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه با آغاز طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا، سپاه استان سمنان برای همکاری در راستای تأمین نیروی انسانی اعلام آمادگی کرده است، اظهار داشت: هفت هزار بسیجی برای کمک و همکاری در این طرح به‌منظور بیماریابی و غربالگری کرونا در سطح استان ساماندهی شدند.

وی با اشاره به فعالیت هشت کارگروه زیرمجموعه قرارگاه پدافند زیستی بیان کرد: فلسفه وجودی پدافند غیرعامل پیش‌بینی و پیشگیری و مقابله با تهدیدات مختلف، حفظ جان مردم و حفاظت از زیرساخت‌ها و مراکز خدمات رسان در شرایط خطر است.

ایرج کارخایی با تأکید بر لزوم رصد شبکه‌های مجازی و شناسایی نقاط آسیب‌پذیرتر استان در موضوع بیماری کرونا خاطرنشان کرد: گسترده شدن انتشار تراکت‌ها و موشن گرافی‌ها توسط صداوسیمای مرکز سمنان می‌تواند نقش مؤثری در فرهنگ‌سازی برای شکست کرونا ایفا کند.

کارخایی بزرگ‌ترین تهدید امروز کشور را شیوع ویروس کرونا دانست و گفت: نیاز است همه دستگاه‌ها با مشارکت و همراهی مردم فرهیخته و آگاه استان و با محوریت دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود اقدامات لازم را برای مقابله با آن اجرایی کنند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با اشاره به افزایش خدمات و اقدامات مختلف برای پیشگیری و درمان و تأمین ملزومات بهداشتی و دیگر امکانات یادآور شد: در این شرایط شاهد رشد جنگ رسانه‌ای و روانی دشمنان برای ایجاد اختلال درروند درمان و مبارزه با ویروس کرونا هستیم.

وی دز پایان گفت: هوشیاری، هم‌افزایی و توجه به دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا در سطح ملی و استانی و رصد و پایش مستمر اقدامات دشمنان و مغرضان می‌تواند توطئه‌های آنان را خنثی کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار