تابناک / استاندار گیلان روز (سه شنبه) و در نخستین روز های سال « جهش تولید » ، از یک واحد تولید مواد ضد عفونی در شهر صنعتی رشت که به دلیل شیوع بیماری کرونا، تولید محصولات قبلی خود را متوقف و اقدام به تولید مواد ضد عفونی کننده نموده؛ بازدید کرد.
کد خبر: ۸۳۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳ 25 March 2020

بازدید استاندار گیلان از واحد تولید مواد ضد عفونی در رشت

 
 

 

تابناک / استاندار گیلان روز (سه شنبه) و در نخستین روز های سال « جهش تولید » ، از یک واحد تولید مواد ضد عفونی در شهر صنعتی رشت که به دلیل شیوع بیماری کرونا، تولید محصولات قبلی خود را متوقف و اقدام به تولید مواد ضد عفونی کننده نموده؛ بازدید کرد.

 

دکتر ارسلان زارع پس از بازدید از کارخانه فومن شیمی بهداشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روزهای ابتدایی سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده ، بر خود لازم دانستم تا از واحدهای تولیدی فعال استان بازدید کنم.
وی بیان داشت: نامگذاری سال 1399 به این نام توسط رهبری؛ فرصتی برای همگان جهت تلاش مضاعف در مسیر ایجاد جهش در تولید است و در این سال جدید باید همه توان خود را برای توسعه و پیشرفت کشور و استان به کار بگیریم.
استاندار گیلان ادامه داد: بنا بر تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر راه اندازی خط تولید مواد ضدعفونی در برخی واحدهای تولیدی استان، در اسرع وقت تولید مواد ضدعفونی مورد نیاز مردم در این واحد شتاب گرفت.
دکتر زارع به درخواست این واحد تولیدی مبنی بر صدور مجوز ارسال تولیدات به سایر نقاط کشور به دلیل اشباع شدن بازار استانی اشاره کرد و گفت: در این خصوص باید بررسی جامعی از بازار با توجه به نیازمندی های مردم استان صورت گیرد و طی روزهای آتی، تصمیم گیری خواهد شد.
در این کارخانه تولید مواد ضد عفونی کننده؛ 110 نفر بیمه شده، مشغول فعالیت هستند ضمن آنکه در دیگر واحدهای تولیدی مرتبط با این کارخانه که اقدام به تولید قوطی می کنند، در مجموع 230 نفر اشتغال دارند.
این واحد توانسته طی روزهای گذشته بیش از یک میلیون و 200 هزار عدد اسپری ضدعفونی کننده را تولید و روانه بازار کند. میزان تولید روزانه این واحد نیز 200 هزار عدد اسپری است که 80 درصد از تولیدات این واحد به شبکه توزیع استان و 20 درصد به تهران ارسال می شود.

 

 

گفت‌وگوی تلفنی رئیس مجلس شورای اسلامی با استاندار گیلان

 

دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی تلفنی با استاندار گیلان، در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته برای مبارزه با بیماری کرونا در استان قرار گرفت و بر پیگیری برخی اقدامات و نیاز‌ها در سطح ملی تأکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر علی لاریجانی امروز (دوشنبه) در گفت وگوی تلفنی با دکتر زارع نماینده عالی دولت در گیلان؛ ضمن قدردانی از استاندار، ستاد مدیریت کرونا و نیز همکاری مردم استان، اظهار امیدواری کرد که در خانه ماندن عموم هم وطنان تا پایان تعطیلات نوروزی و نیز روز طبیعت، استمرار داشته باشد.

استاندار گیلان نیز در این گفت وگوی تلفنی ، با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در مبارزه و مقابله با کرونا و شیوع این بیماری و همچنین تشریح اقدامات انجام شده در زمینه تجهیز مراکز درمانی، نیاز‌های استانی برای مقابله با کرونا و درمان مبتلایان را مطرح کرد و خواستار پیگیری ها در سطح ملی برای رفع این نیازها شد.

 

 

گفت‌وگوی تلفنی معاون اول رئیس جمهوری با استاندار گیلان

 

دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در گفت وگوی تلفنی با استاندار گیلان، در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته برای مبارزه با بیماری کرونا در استان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسحاق جهانگیری در گفت وگوی تلفنی با استاندار گیلان در جریان آخرین وضعیت در خصوص تعداد مبتلایان به ویروس کرونا، بهبود یافتگان، نیازها، اقدامات پیشگیرانه و وضعیت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهوری همچنین از تلاش های شبانه روزی کادر پزشکی و درمانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، قدردانی کرد.

دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان نیز در این گفت وگوی تلفنی ، با قدردانی از همکاری مردم استان ، گزارشی از اقدامات انجام شده در مبارزه و مقابله با بیماری کرونا و شیوع این ویروس منحوس ارائه کرد.

وی اقدامات انجام شده در زمینه تجهیز مراکز درمانی، اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و بهره گیری از ظرفیت های نهادهای نظامی ، مردم نهاد ، گروه های جهادی و خیرین را نیز تشریح کرد.

 

 

پیام تبریک سه تن از مقامات کشورهای همسایه به استاندار گیلان

 
استاندار آستراخان، سرکنسول فدراسیون روسیه در رشت و سرکنسول جمهوری آذربایجان در تبریز در پیام های جداگانه ای، فرا رسیدن نوروز را به استاندار گیلان تبریک گفتند.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ ایگور بابوشکین استاندار آستراخان، آندری وادوف سرکنسول فدراسیون روسیه در رشت و علی التقی حسین اف سرکنسول جمهوری آذربایجان در تبریز در پیام های جداگانه ای فرا رسیدن نوروز را به استاندار گیلان تبریک گفتند.
 
استاندار آستراخان در این پیام عید نوروز را به ساکنان گیلان تبریک گفت و خطاب به استاندار گیلان اظهار داشت: مایلم به جنابعالی اطمینان دهم که در سال جدید نیز دولت استان آستراخان بیشترین تلاش خود را برای گسترش همکاری با شرکای گیلانی در حوزه های گوناگون به کار گیرد.
 
سرکنسول جمهوری آذربایجان در تبریز هم در پیام خود نوروز را تحکیم بخش وحدت و مهربانی در میان انسان ها دانست و این عید را به استاندار گیلان و ساکنان این استان تبریک گفت.
 
وی در این پیام برای جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشور دوست و همسایه آذربایجان و ملت عزیز آن صلح،امنیت، روزهایی مملو از سعادت و بسط روابط دوستی و برادری میان دو کشور را از خداوند متعال آرزو کرد.
 
سرکنسول فدراسیون روسیه در رشت نیز حلول سال نو و بهار طبیعت را به استاندار گیلان تبریک گفت و موفقیت در همه امور فردی و اجتماعی را برای ایشان آرزو کرد و از خداوند خواست سال جدید سالی توام با آرامش ، صلح و دوستی برای همه ملت های جهان باشد.

 

 

منبع: تابناک
برچسب ها: استاندار گیلان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار