کد خبر: ۸۳۳۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ 25 March 2020
نشست وزیر آموزش وپرورش ومعاونین با مدیران کل ومعاونین استانها بصورت ویدئوکنفرانس برگزار شد
در این نشست محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش وپرورش وبرخی معاونین وهادی زارع پور مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به همراه برخی معاونین ومدیران ومعاونین استانهای کشور به مدت 2ساعت در مورد مسائل مربوط به آموزش وپرورش بویژه شبکه اجتماعی دانش آمزوان مطالبی بیان شد.

در این نشست وزیر آموزش وپرورش از راه اندازی شبکه اجتماعی دانش آموزان با عنوان شاد خبرداد وگفت: این شبکه با هدف استمرار آموزش واستفاده از فضای مجازی برای ارائه دروس توسط معلمان حداقل 2هفته آینده فعالیت خود را آغاز می کند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد، دکتر محسن حاجی میرزایی  در پنجمین  گردهمایی مشترک مدیران و معاونان ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها با اعضای شورای معاونان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزارشد، با تبریک و تهنیت آغاز سال جدید،  گفت: این شبکه از بزرگترین فعالیتها در حوزهIT  است که بخشی از وقفه ایجاده شده در روزهای تعطیل را جبران خواهد کرد.

وی گفت: فرصتی بزرگ برای آموزش وپرورش ایجاد شده تا انجام رسالت آموزش وپرورش را در این شرایط سخت استمرار دهد.

وزیر آموزش وپرورش گفت: باید از این فضا که فرصتی برای استمرار تدریس است استفاده کرد

وی گفت: این فضا علاوه بر ارتباط مستقیم معلم ودانش آموزان در شبکه مجازی وارائه دروس به کمک معلمان ومدیران مدارس فرصتی برای ارائه اطلاعات وآمار در آموزش وپرورش است.

در این نشست معاونین آموزش ابتدایی-تربیت بدنی وسلامت-پرورشی وفرهنگی ومسئول فناوری وزارت آموزش وپرورش وهمچنین معاون وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات مطالبی در مورد چیستی وراه اندازی این شبکه بیان کرد.

دکتر علی باقرزاده رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش وپرورش هم در این نشست برآمادگی استانها برای راه اندازی این سامانه وفراهم کردن زیرساختها تأکید کرد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار