فرماندار پردیس گفت: ۱۲ هزار واحد مسکونی در فاز ۱۱ پردیس بدون زیرساخت‌های لازم آماده است.
کد خبر: ۸۳۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸ 26 August 2015
سه‌شنبه شب در مراسمی با حضور محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی امام جمعه و مرتضی حیدری فرماندار پردیس، بخشداران بومهن و جاجرود، شهرداران پردیس و بومهن، اعضای شورای شهر بومهن، مدیران ادارات و شهروندان شهرستان پردیس، سه پروژه عمرانی و رفاهی در این شهرستان افتتاح شد.

در این مراسم، ابتدا مجتمع فرهنگی و آموزشی امام خمینی (ره) در روستای کرشت افتتاح شد؛ سپس بلوار امام رضا (ع) و در پایان پارک چناران شهر بومهن به بهره‌برداری رسید.

فرماندار شهرستان پردیس در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران در خصوص افتتاح‌های امروز ضمن تبریک دهه کرامت و آغاز هفته دولت اظهار داشت: امروز در شهر بومهن، بلوار امام رضا (ع) با 2.5 کیلومتر طول مسیر و با اعتبار 5 میلیارد تومانی بهره‌برداری شد.

مرتضی حیدری افزود: این طرح در ادامه پروژه بلوار، شهر بومهن را به شهر رودهن متصل خواهد کرد تا بار ترافیکی را از جاده اصلی کم کند.

این مسئول تصریح کرد: همچنین بوستان باغ چنار با اعتبار یک میلیارد تومان و مجتمع فرهنگی و آموزشی امام خمینی (ره) در روستای کرشت با اعتبار 3 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

حیدری افزود: در طول هفته دولت نیز باقی 32 پروژه‌ شهرستان پردیس با اعتبار 40 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار پردیس در خصوص افتتاح واحدهای مسکن مهر در فاز 11 پردیس گفت: در این فاز تعداد 12 هزار واحد مسکونی آماده است؛ اما زیرساخت‌های آن مانند آب، برق، گاز و تلفن آماده نیست.

حیدری ادامه داد: در خصوص رفع مشکل آب، منبع 10 هزار مترمکعبی در حال ساخت است که به‌زودی به اتمام خواهد رسید.

وی تصریح کرد: معابر در حال آسفالت شدن است، مشکل برق تقریباً رفع شده و مهم‌ترین مشکل انتقال آب که بعد از ساخت منبع و شبکه‌های داخلی برای منتقل کردن آن دغدغه زیادی داریم، امیدواریم به‌زودی با حضور مسئولان حل شود.

فرماندار پردیس گفت: باید تا پایان امسال، این 12 هزار واحد مسکونی مهر تحویل متقاضیان فاز 11 شهر جدید پردیس شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار