رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش های تبلیغات آنلاین به شمار می آید که بر روی سئو سایت تاثیر گذار می باشد. تسمینو مجری فعال انتشار رپورتاژ آگهی می باشد.
کد خبر: ۸۳۴۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸ 26 March 2020

رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش های بازاریابی آنلاین به شمار می آید که به صورت یک گزارش خبری نوشته می شود و از اصول و قواعد خاصی پیروی می کند تا به کسب و کارها کمک کند که بهتر شناخته و محبوب شوند. به طور کلی رپورتاژ خبری در رسانه های متنوع منتشر می شود و به عنوان راهکاری قدرتمند و نوین برای تبلیغ کسب و کارها شناخته می شود که متخصصین این حوزه با لینک سازی در رپورتاژ به بهبود سئو سایت کسب و کارها در موتورهای جستجو کمک خواهند کرد تا مخاطبان بیشماری با محصولات و خدمات سایت در فضای آنلاین آشنا شوند؛ بنابراین اگر به دنبال توسعه و رشد کسب و کار خود هستید، بدون تردید رپورتاژ آگهی کمک شایانی به بهبود روند کسب و کارتان و سئو سایت خواهد کرد.

در این مقاله قصد داریم تا روش بهتر دیده شدن کسب و کارتان را معرفی کنیم؛ پس توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی چیست؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فراگیری استفاده از اینترنت در جوامع، تبلیغات آنلاین به منظور شناسایی بهتر محصول و خدمات از اهمیت خاصی برخوردار می باشد؛ از این رو رپورتاژ خبری یا آگهی به عنوان یکی از روش های بازاریابی آنلاین به صاحبان کسب و کار کمک خواهد کرد تا کالا و خدمات خود را توسط رسانه های متنوع به دیگران معرفی کنند و علاوه بر آن رتبه و سئو سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود دهند. رپورتاژ به عنوان تکنیک نوین تبلیغات متنی شناخته می شود که در قالب گزارش خبری توسط متخصصین این حوزه نگارش می شود تا برند یا محصول در رسانه هایی چون مجله، روزنامه، کانال های تلگرامی، تلویزیون، صفحات اینستاگرام و .... منتشر شود. در حال حاضر گروه های مختلفی در سطح اینترنت از قبیل تسمینو در زمینه تولید محتوا مشغول فعالیت هستند و به صاحبان کسب و کار خدمات دیجیتال مارکتینگ را ارائه می دهند و به شما کمک می کنند تا رپورتاژ خود را در برترین رسانه های فارسی منتشر کنید.

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو سایت

از مهمترین مسائل در کسب و کارهای آنلاین، رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجو می باشد که با رعایت اصول و قواعد سئو سایت، می توان به این هدف دست پیدا کرد. رپورتاژ خبری از بهترین روش های تبلیغات در گوگل به شمار می آید که در بهبود سئو سایت تاثیر به سزایی خواهد داشت. به عبارت ساده تر باید گفت که رپورتاژ در سایت ها و رسانه های معتبر و قدرتمند منتشر می شود تا از آن ها برای سایت مورد نظر اعتبار قرض بگیرد؛ زیرا یکی از معیارهای رتبه بندی گوگل، تعداد بک لینک هایی می باشد که از سایت های دیگر دریافت می کند و این موضوع سبب می شود تا گوگل سایت مورد نظر را در فهرست سایت های معتبر قرار دهد.

به طور کلی رپورتاژ آگهی، متنی دائمی و بدون تاریخ انقضا می باشد که با کمترین هزینه سئو سایت را بهبود می بخشد و در نتیجه ترافیک و درآمد سایت را افزایش می دهد.

تسمینو؛ پلی قدرتمند برای ارتباط با رسانه های معتبر

همانطور که اشاره شد، انتشار رپورتاژ خبری یا آگهی در رسانه های معتبر فارسی از مهمترین بخش های موفقیت در این زمینه به شمار می آید. تسمینو به عنوان یک آژانس دیجیتال مارکتینگ به صاحبان کسب و کار آنلاین کمک می کند تا رپورتاژ در برترین و معتبرترین رسانه ها منتشر شود. تسمینو مجری رپورتاژ آگهی در زمینه های خبری، گردشگری، فروشگاهی و ... محسوب می شود که با بسیاری از سایت های پربازدید این حوزه ها ارتباط دارد و بدون شک گزینه ایده آلی برای بهتر دیده شدن کسب و کار آنلاین می باشد!

این مجموعه متشکل از کارشناسان با تجربه و متخصص می باشد که در زمینه ارائه خدمات متنوع دیجیتال مارکینگ با هزینه کم و سرعت بالا به همراه پشتیبانی و مشاوره 24 ساعته مشغول فعالیت می باشد.

تسمینو

خدمات تیم تسمینو

تیم تبلیغاتی تسمینو به عنوان فعال ترین مجری رپورتاژ آگهی در سطح اینترنت به شمار می آید که با هدف درج رپورتاژ در معتبرترین رسانه ها مشغول فعالیت می باشد و در حال حاضر در دو بخش رپورتاژ خبری و بک لینک متمرکز شده است:.

  • رپورتاژ خبری یا آگهی

این امکان را برای صاحبان کسب و کار اینترنتی فراهم کرده است تا تنها با چند کلیک بتوانند کمپین تبلیغاتی خود را ایجاد نمایند و برند کالا یا خدمات خود را در میان رسانه های مختلف معرفی کنند؛ بنابراین خرید رپورتاژ آگهی از تسمینو زمینه را برای انتشار تبلیغات متنی در سایت ها و رسانه های پربازدید فراهم خواهد کرد. 

  • بک لینک

یکی دیگر از خدمات مجموعه به خرید لینک از سایت های قدرتمند و برتر مربوط می شود که با خرید بک لینک از قوی، می توان سئو سایت را بهبود بخشید و در نتیجه رتبه و ترافیک سایت را نزد موتورهای جستجو چون گوگل افزایش داد.

چرا خرید رپورتاژ از تسمینو؟

رپورتاژ آگهی به عنوان یکی از قدرتمندترین روش های بازاریابی آنلاین باید در سایت ها و رسانه های معتبر منتشر شود تا بازدهی مناسبی داشته باشد. حال در میان انواع گروه های ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ، چرا خرید رپورتاژرا تسمینو؟! در پاسخ به این سوال باید گفت که تسمینو در این زمینه از تجربه و روابط خود با رسانه های قدرتمند جهت تبلیغ آگهی کسب و کار شما استفاده خواهد کرد. از ویژگی های خدماتی این مجموعه ، می توان به قیمت مناسب، سرعت بالا در انتشار رپورتاژ آگهی، ارائه مشاوره ایجاد کمپین، اطلاع رسانی آنی و ... اشاره کرد.

اگر سوال یا پیشنهاد در این ارتباط دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی تسمینو با کارشناسان فعال در این حوزه ارتباط برقرار کنید تا در کوتاهترین زمان ممکن به آن پاسخ داده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار