فرج‌الله وفادار:
به گزارش تابناک سمنان: فرج‌الله وفادار مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان از تولید روزانه ۹ هزار ماسک در استان خبر داد و گفت: در این کارگاه ۲۵ بانوی خادم یار فعالیت دارند.
کد خبر: ۸۳۴۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴ 27 March 2020

بهای ماسک بهداشتی؛ ۱۰۰درصد افزایش؟! | روزنامه راه مدنیت

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی ظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه روزانه ۹ هزار ماسک بهداشتی توسط خادم یاران آستان قدس رضوی در سمنان تولید می‌شود، ابراز داشت: در پی کمبود ماسک این خط تولید راه‌اندازی شده است.

وی بابیان اینکه این کارگاه به صورت خودجوش توسط بانوان خادم یار راه‌اندازی شده است، ابراز داشت: ۲۵ خادم یار در این راستا فعال هستند که اقدام به تولید ماسک بهداشتی باکیفیت مرغوب می‌کنند.

فرج‌الله وفادار بابیان اینکه دفتر آستان قدس رضوی استان نسبت به تولید ماسک بهداشتی برای مصرف کادر درمانی و عموم مردم اقدام کرده است، افزود: این تولیدات به‌صورت رایگان در اختیار نیازمندان و کادر درمانی بیمارستان قرار خواهد گرفت.

وفادار ضمن اشاره به تهیه برخی از ملزومات برای تولید ماسک توسط خیران و کسبه شهر اضافه کرد: هزینه تهیه پارچه‌های مورد استفاده در کارگاه توسط خیران تأمین‌شده است لذا امیدواریم با تلاش خیران و تهیه و توزیع اقلام بهداشتی یاری‌رسان مردم باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار