ضعف وناتوانی اعضای شورای شهر بخصوص هئیت ریئسه دوره سوم را می توان در این دید که در این شرایط سخت ونفس گیر کرونایی که خود را در خانه قرنطینه کرده اند وکارکنان زحمت کش شهرداری درحوزه خدمات وپاکبانهای و...بدون دستکش ، ماسک در حال خدمات رسانی به شهروندان هستند که زنگ خطری برای سلامت این عزیزان وخانواده های آنها است .
کد خبر: ۸۳۴۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹ 28 March 2020

تابناک ایلام مجتبی کاور ::در حالی همه نهاد های دولتی وغیر دولتی در راستای خدمات رسانی به شهروندان واجرای مصوبات ستاد کرونا در دهلران پای کار هستند، هیچ یک از اعضای شورای شهر دهلران به عنوان منتخبین مردم علی رغم دعوت رسمی ستاد کرونا شهرستان متاسفانه در جلسات شرکت نمی کنند.

علاوه بر عدم شرکت اعضای شورای شهرکه منتخبین مردم هستند، شهرداری دهلران هم در بحث حمل زباله های بیمارستان شهدای دهلران که این روزها کادر درمان وپرستاران آن در خط مقدم خدمات رسانی به بیماران کرونایی هستند بنا به گفته سر پرست شبکه بهداشت که در جلسه ستاد کرونا شهرستان عنوان کرد "چندین روزمتوالی زباله های این بیمارستان را جمع آوری نکرده اند "که این امر بیانگر ضعف نظارت شورای شهر وبی توجهی شهرداری به سلامت شهروندان بخصوص بیماران وکادر پرسنل این بیمارستان در این شرایط حساس را نشان می دهد .


ضعف وناتوانی اعضای شورای شهر بخصوص هئیت ریئسه دوره سوم را می توان در این دید که در این شرایط سخت ونفس گیر کرونایی که خود را در خانه قرنطینه کرده اند وکارکنان زحمت کش شهرداری درحوزه خدمات وپاکبانهای و...بدون دستکش ، ماسک در حال خدمات رسانی به شهروندان هستند که زنگ خطری برای سلامت این عزیزان وخانواده های آنها است .


به راستی شهرداری دهلران چرا درهیچ یک از بوستانی های سطح شهر که از مصوبه ستاد ملی کرونا است بنر هشدار ویا اقدام به تعطیل کردن بوستان ها نکرده است ؛ نقش نظارتی اعضای شورای شهر بخصوص هئیت رئیسه به عنوان نماینده مردم در این شرایط بحرانی چیست ؟


آقایان شورای شهر ! در سال اول شروع به کار شورای شهر پنجم در یک روز عادی که آسمان تنها غبار آلود بود در خیابان حضور پیدا کردید وماسک بین شهروندان توزیع نمودید به راستی حال چه شده که هیچ یک از اعضای شورای شهر بخصوص هیئت رئیسه جدید ماسک در این شرایط کرونایی در بین شهروندان توزیع نمی کنند که هیچ به فکر پاکبانها شهرداری هم نیستند !؟


شب گذشته برای خرید مایحتاج همراه خانواده خود راهی مرکز شهر شدم که با صحنه بسیار نگران کننده مواجه شدم که تنها پاک بان خیابان اصلی شهر دهلران بدون ماسک در حال نظافت خیابان اصلی بود وآنچه که ماسک ،دستکش به همراه داشتم به این پاک بان خدمتگذار تقدیم کردم که شادمانی در چهره این عزیزموج زد وبا عمق جان خود از من تشکر کرد که بلافاصله برای پیگیری موضوع به عنوان یک خبرنگار وعدم توجه به شرایط پاکبانها در این روزها کرونایی با شهردار دهلران تماس برقرار کردم که متاسفانه گوشی شهردارواعضای شواری شهر یک شهر در این شرایط بحرانی کرونایی خاموش بودند که موضوع را از طریق حراست شهرداری پیگیری کردم که عنوان کرد ؛همه امکانات لازم را در اختیار پاکبانها قرار داده ایم وخودشان استفاده نمی کنند !

بعد از کلی بحث در کمال ناباوری عنوان کرد که اگر جرات نقد داری دادگستری را مورد نقد قرار بده تا بری هلفدونی ! چرا شهرداری واعضای شواری شهر را مورد نقد قرار می دهی !و به حمایت از برخی از اعضای شورای شهر دهلران که این روزها هیچ خبری از آنها به عنوان نماینده مردم در جلسات نیست برخواست !


آقای حراست حال که شما وکیل الدوله شورا هستی ! به راستی چرا اعضای شورای شهردهلران طبق قانون جلسه ای با سرپرست شبکه بهداشت ودرمان برای حفظ سلامت شهروندان برگذار نکرده اند مگر نه نماینده مردم هستند لطفا برای افکار بیان کنید !‌


آقای وکیل الدوله شورای شهر ! طبق قانون شورای شهر باید عملکرد مالی ، مصوبات وخدمات خود را هر شش ماه یک بار برای عموم مردم اطلاع رسانی کند به راستی تا کنون چنین اتفاقی در شورای شهر دهلران افتاده است ؟!


آقای حراست ! در این روزها سخت این دستگاه قضا است که در وسط میدان خدمت رسانی است چرا که از رئیس محترم دادگستری دهلران گرفته، تا دادستان پرتلاش مردمی ومعاون دادستان و دادگستری های بخش های میمه زرین آباد موسیان ودشت عباس برای اجرایی شدن مصوبات کرونا در کنار مسئولان به صورت شبانه روز پای کار هستند ولی خبری از اعضای شورای شهر وهئیت رئیسه که گویا شما وکیل الدوله آنها شده اید نیست !


آقای حراست ! نیک میدانم در دستگاه قضا هیچ کسی مصونیت ندارد چرا که در این دوره رئیس دستگاه قضا اولین تغیرات وبرخورد را با مجوعه خود داشتند حال اینکه شما عنوان می کنید اگر جرات نقد دستگاه قضا را دارید به عنوان یک خبرنگار چیزی که مورد نقد باشد در دادگستری نمی بینم حال اگر شما موضوع اطلاع دارید با مستنداد ارئه بدهید تا راسانه ای شود ! در غیر این صورت انتطار است دستگاه قضایی بخصوص دادستان به عنوان مدعی العموم به موضوع ورود کند واز طرفی انتطار است سیستم امنیتی با بررسی موضوع ،از  قدرت نمایی  افراد در جایگاه حراست که وظایف آنها کاملا مشخص شده حلوگیری  به عمل آورند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Japan
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
من بعنوان یک شهروند از زحمات شهردار و مجموعه شهرداری دهلران کمال تقدیر و تشکر را دارم . واقعاً خود از نزدیک شاهد فعالیتهای شهرداری در این مقطع حساس بوده ام . از اصحاب رسانه انتظار صداقت و ایجاد وحدت در این زمان حساس را دارم . واقعاً متاسفم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار