فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت که در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از ورود ۷۷ دستگاه خودرو غیربومی و غیر ساکن به این شهرستان جلوگیری شد.
کد خبر: ۸۳۴۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ 28 March 2020

طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی با هدف قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا از بامداد جمعه در مبادی ورودی شهرهای مازندران به اجرا گذاشته شد.

سرهنگ مهدی خادمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا فزود : همچنین در این مدت پنج دستگاه خودروی غیربومی که شرنشینان آن جوانان بودند به خاطر تمکین نکردن به قانون توقیف شد.

وی گفت : در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با شیوع کرونا ، ۱۶ دستگاه خودرو غیربومی که در داخل محدوده این شهرستان پارک بودند ۵۰۰ هزار تومان جریمه شدند.

سرهنگ خادمی با درخواست از شهروندان برای احترام به قانون به خاطر حفظ سلامت خود و دیگران ، افزود : نیروی انتظامی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی علاوه بر گشت زنی در سطح شهرستان ، یک اکیپ را در ایستگاه راهور پلسفید و اکیپ دیگری را در میدان محمدآباد مستقر کرده است تا از ورد افراد غیربومی به این شهرستان جلوگیری شود .

بر اساس طرح فاصله گذاری اجتماعی ، غیربومیان حق ورود به استان مازندران و همچنین غیرساکنان حق ورود به شهرهای دیگر را ندارند. پلیس و ماموران مجری طرح برای کنترل بومی و غیربومی یا ساکن و غیرساکن بودن افراد به سه معیار شماره پلاک خودرو ، شماره ملی سرنشینان و یا شماره بیمه نامه خودرو توجه می کنند و تنها افرادی بومی و ساکن محسوب می شوند که یکی از این سه معیار شهرستانی را داشته باشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار