رییس شورای شهر تبریز:
رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: روند دفن فوت شدگان کرونایی در تبریز بسیار رضایت بخش است.
کد خبر: ۸۳۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵ 29 March 2020
 

به گزارش تابناک تبریز، شهرام دبیری در حاشیه بازدید از مراحل کفن و دفن فوت شدگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در وادی رحمت تبریز ضمن بیان مطلب فوق گفت: تمامی مراحل شرعی و اسلامی کفن و دفن درگذشتگان بیماری کرونا بصورت دقیق اجرا می شود.

دکتر شهرام دبیری خاطر نشان کرد: سازمان آرامستان های شهرداری تبریز نیز پا به پای دیگر واحد های شهرداری بصورت کامل پای کار است و تمام ظرفیت و تلاش خود را برای آرامش خاطر و تسلی بازماندگان فوتی ها بکار گرفته است.

او با تاکید بر اینکه تدابیر لازم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در مجموعه آرامستان های شهرداری تبریز اتخاذ شده است گفت: پرسنل زحمتکش این بخش با لباس ویژه و تجهیزات کامل، مراحل تغسیل و کفن و دفن را بر اساس مقررات شرعی و دستورالعمل های بهداشتی ابلاغ شده اجرا می کنند.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه ضمن تشکر از خدمات پرسنل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز ادامه داد: در این شرایط، همکاران سازمان آرامستان ها شامل غسالان، غساله ها، کارگران تدفین و سایر پرسنل سازمان در ایام عید نیز تا عصر مشغول تدفین متوفیان کرونا هستند که جا دارد از زحمات آنان تقدیر و تشکر نمایم.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه حضور در وادی رحمت برای مراسم تشییع و تدفین متوفیان اجتناب ناپذیر است تاکید کرد: به غیر از بستگان درجه یک تجمع افراد در مراسم تشییع و تدفین غیرضروری است و خانواده ها برای حفظ سلامت بازماندگان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار