پیش‌بینی وضعیت آب و هوا و همچنین محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در محور‌های مواصلاتی کشور در ۱۱ فروردین را در این خبر می‌توانید مشاهده کنید.
کد خبر: ۸۳۵۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳ 30 March 2020

به گزارش تابناک سمنان: براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است. طی شبانه روز گذشته،  آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۰۶ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۴.۴ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۷.۴ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسبتری را برای سفر انتخاب کنند.

محور‌های دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته:

وضعیت تردد در محور‌های مواصلاتی در یازدهم فروردین

وضعیت تردد در محور‌های مواصلاتی در یازدهم فروردین

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در نوروز ۹۹

با توجه به شیوع بیماری واگیر کرونا در سطح کشور و سرایت آن به اکثر استان‌ها و از طرفی همراهی هم وطنان عزیز به توصیه‌های مسئولین وزارت بهداشت مبنی بر پرهیز از هرگونه سفر و تردد بین شهری و ماندن در منزل و در نتیجه عادی بودن شرایط ترافیکی محور‌ها فعلا تا اطلاع ثانوی هیچ محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در ایام نوروز ۹۹ به استثناء محمولات ترافیکی اجرا نمی‌شود.

تبصره ۱: تردد محمولات ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده اند در تمامی راه‌های اصلی برون شهری از ساعت ۷ صبح روز چهار شنبه تاریخ ۹۸/۱۲/۲۸ تا ساعت ۷ صبح روز سه شنبه تاریخ ۹۹/۰۱/۰۵ و از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه تاریخ ۹۹/۰۱/۰۷ تا ساعت ۷ صبح روز شنبه ۹۹/۰۱/۰۹ و همچنین از ساعت ۷ صبح روز دوشنبه تاریخ ۹۹/۰۱/۱۱ تا ساعت ۷ روز شنبه تاریخ ۹۹/۰۱/۱۶ ممنوع می‌باشد.

تبصره ۲:مجوز تردد برای محمولات ترافیکی دارای ضرورت ملی در تاریخ‌های ۵، ۶، ۹ و ۹۹/۰۱/۱۰ با هماهنگی این پلیس صادر خواهد شد.

ممنوعیت تردد بدلیل مداخلات جوی:

۱- محور رامیان – اولنگ – شاهرود، واقع در استان‌های گلستان و سمنان، از مورخ ۲۹ فروردین ۹۵ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۲- محور فرعی شمشک – دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران، از مورخ ۱۷ تیر ۹۶ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است. ​

۳- محور شهداد – نهبندان، واقع دراستانکرمان، از مورخ ۲۶ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۴- محور سی سخت – پادنا، واقع دراستانکهگیلویه و بویر احمد، از مورخ ۲۶ آبان ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۵- محور وازک – بلده، واقع دراستان مازندران، از مورخ ۲۶ آبان ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۶- محور گنجنامه – تویسرکان، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۶ آبان ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۷- محور پونل – خلخال، واقع در استان گیلان و اردبیل، از مورخ ۲۶ آبان ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۸- محور سروآباد – پاوه، واقع دراستانکردستان، از مورخ ۶ آذر ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۹- محور خرم آباد – پلدختر، واقع در استان لرستان، از مورخ ۷ بهمن ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۰- محور خلخال – اسالم، واقع در استان اردبیل، از مورخ ۱۹ اسفند ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۱- آزادراه چالوس-مرزن آباد وبالعکس، واقع دراستان مازندران، از مورخ ۱ فروردین ۹۹ تا اطلاع بعدی از ساعت ۱۹ تا ۷ روز بعد، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۲ – محور رودبار - کهنوج، واقع در جنوب استان کرماناز مورخ ۳ فروردین ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۳– محور جیرفت-بلوک، واقع در استان جنوب استان کرمان، از مورخ ۱۰ فروردین ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۴ - محور قدیم قادرآباد-سعادتشهر، واقع در استان فارس، از مورخ ۱۰ فروردین ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

وضعیت آب و هوای یازدهم فروردین

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز دوشنبه برای نیمه شرقی کشور،بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نواحی مستعد تگرگ پیش بینی می شود. همچنین از بعداز ظهر امروز در نواحی از شمال غرب کشور، بخش هایی از دامنه زاگرس مرکزی و البرز، ابرناکی بارش باران و در ارتفاعات بارش برف انتظار می رود.

شدت بارش امروز برای بخش هایی از استان های خراسان رضوی خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، نیمه جنوبی کرمان و شرق هرمزگان پیش بینی می شود.

روز سه شنبه فعالیت سامانه بارشی به نواحی شمال شرق و شرق کشور و سواحل شرقی دریای خزر محدود می شود و در بخش هایی از دامنه های البرز مرکزی ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می رود.

وضعیت آب و هوا در یازدهم فروردین

وضعیت آب و هوا در یازدهم فروردین

وضعیت آب و هوا در یازدهم فروردین

وضعیت آب و هوا در یازدهم فروردین

وضعیت آب و هوا در یازدهم فروردین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار