گزارش هواشناسی سیستان و بلوچستان:
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: تا ابتدای دوشنبه شب از ۱۱۰ ایستگاه هواشناسی و بارانسنجی استان گزارش بارندگی دریافت شده که بیشینه بارش ها با میزان ۴۷ میلی متر در ایستگاه «کهنوک میرآباد لاشار» از توابع نیکشهر ثبت شده است.
کد خبر: ۸۳۵۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲ 31 March 2020

 

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان محسن حیدری اظهار داشت: همچنین از ایستگاه های «مسکوتان» فنوج ۴۴.۵، «اسپکه» نیکشهر ۴۰، «چاه محمد» دلگان و «سرمیچ» نیکشهر ۳۱، «گورک احمد آباد» دلگان و «انجیرک» مهرستان ۲۸ میلی متر باران گزارش شده است.
وی ادامه داد: تا این لحظه بارش های ۱۷ ایستگاه هواشناسی در شش شهرستان بیش از ۲۰ میلی متر بوده است.
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با بیان اینکه همچنان بارش ها در استان ادامه دارد، افزود: هم اکنون بارش شدید باران در شهر سراوان در حال باریدن است.
حیدری ادامه داد: از ایستگاه های بارانسنجی شهرستان زاهدان نیز بارش های خوبی گزارش شده است به طوریکه تا این لحظه بیشینه بارندگی ها با حدود ۲۰ میلی متر مربوط به توکل آباد شورک بوده است.
وی در بخش دیگری به وضعیت بارش ها در شمال استان اشاره کرد و افزود: تمام ۱۸ ایستگاه بارانسنجی شمال استان نیز امروز بارانی شد به طوریکه بیشترین بارش ها در ایستگاه های «قلعه رستم» با میزان ۱۲، «شهرک گلخانی» ۱۰.۵، «زهک» ۹.۸، «چلنگ» ۹.۵، «تیمور آباد»، «ژاله ای» و «هامون» ۹ میلی متر باریده است.
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های هواشناسی فردا از ناپایداری های جوی در سطح استان کاسته می شود اما اواخر هفته موج ضعیف دیگری مناطق شمالی استان را دربر می گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار