پیام همراه با تقدیر و توصیه فرماندار لنده؛
وضعیت مطلوب در این شهرستان با کمترین امکانات و تجهیزات باعث شد تا فرماندار این منطقه با ارسال پیامی از تلاش های خالصانه عوامل درگیر در این جنگ نابرابر تقدیر نماید.
کد خبر: ۸۳۵۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۳ 01 April 2020

ماندن در خانه ها راه شکست دُشمن بشریت/تقدیر فرماندار لنده از مقاومت مردم و مسئولین در جنگ نابرابر با کرونا+تصویر

تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ این روزها با فراگیر شدن ویروس کرونا در جهان همه دولت و مسئولین و کل نظام در کشور ما بسیج شده اند برای مقابله با این بیماری.
در جنگ با کرونا آنچه مورد تاکید تمامی کارشناسان حوزه بهداشت و درمان است، قطع زنجیره انتقال است و در این راه چهار دیواری خانه ها بهترین سد دفاعی سفارش شده است.

ویروس منحوس کرونا در این روزها در اکثریت مناطق اطراف شهرستان لنده نیز شیوع پیدا کرد و متاسفانه جان بسیاری از همنوعان ما را گرفت.

در منطقه لنده با سیاست های ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا و همکاری و همراهی بسیار خوب مردم تا به امروز مقاومت جانانه ای صورت گرفت که نتیجه آن وضعیت سفید در این شهرستان است.

وضعیت مطلوب در این شهرستان با کمترین امکانات و تجهیزات باعث شد تا فرماندار این منطقه با ارسال پیامی از تلاش های خالصانه عوامل درگیر در این جنگ نابرابر تقدیر نماید.

در پیام صادره از سوی فرماندار لنده آمده است؛

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

با سلام و احترام
از همه عوامل ستادی و اجرائی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا؛ ادارات، نهادها، نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی، امدادی ،درمانی، قضایی، خدماتی، دینی و مذهبی، تشکلهای مردم نهاد، بنیاد محترم علوی و خیرین و گروههای جهادی، اصحاب رسانه، همچنین مردم شریف شهرستان که در مدت بیش از چهل روز با کمترین امکانات و تجهیزات و صرفا با تلاش شبانه روزی در برابر ویروس منحوس کرونا این میهمان ناخوانده با اقتدار کامل مقاومت کردند و جنگیدند و تاکنون پیروز این نبرد نابرابر بودند تقدیر و تشکر می کنم. انشاالله همچنان با اتکال به خداوند متعال و همکاری شما عزیزان و مشارکت مردم فهیم شهرستان و "با ماندن در خانه" بتوانیم با همین تلاش و جدیت از ورود این بلای خزنده و مخوف به منطقه جلوگیری کنیم و همه با هم و همراه با سایر هموطنان پیروزی بر این دشمن بشریت را جشن بگیریم.

ارادتمند
سید خدادوست موسوی
فرماندار شهرستان لنده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار