مدیرکل امور عشایر فارس با تاکید بر اینکه عشایر برای حفظ سلامت خود و خانواده در مناطق قشلاقی بمانند، گفت: چنانچه خانوارهای عشایری اقدام به کوچ زودهنگام و خارج از تقویم کنند از ارائه خدمات در مسیر کوچ برخوردار نخواهند شد.
کد خبر: ۸۳۵۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷ 02 April 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: روح الله بهرامی اظهار داشت: توزیع بسته های بهداشتی با هدف افزایش بهداشت، پیشگیری از ابتلا و انتشار ویروس کرونا و حمایت از جامعه عشایری در سطح شهرستان های قشلاقی آغاز شده و تا پایان کوچ بهاره ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه بسته های بهداشتی شامل محلول ضدعفونی، ماسک، دستکش بهداشتی است، افزود: برای جلوگیری از رفت و آمد و تجمع عشایر اقلام بهداشتی در اختیار اتحادیه و شرکت های تعاونی عشایری فارس قرار گرفته تا در بین عشایر توزیع شود.

بهرامی اضافه کرد: با شروع کوچ بهاره و با هماهنگی با ستاد مدیریت کرونا استان فارس اقلام بهداشتی بیشتری تهیه و در اختیار عشایر استان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل امور عشایر فارس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مددکاران و کارشناسان بهداشت و درمان به مناطق عشایری استان اعزام و آموزش‌های لازم برای مقابله با ویروس کرونا را ارائه داده اند، عشایر ملزم به رعایت نکات بهداشتی هستند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار