محسن مسعودیان راد:
به گزارش تابناک سمنان: محسن مسعودیان راد مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت: حامیان طرح اکرام ایتام استان سمنان در سال گذشته ۱۱ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند.
کد خبر: ۸۳۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷ 04 April 2020

۳.۹ میلیارد صدقه در استان سمنان جمع‌آوری شد

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه در سال گذشته افراد تحت حمایت طرح اکرام ایتام، محسنین و شفا بیش از ۱۱میلیارد  ۵۰۰ میلیون تومان از حمایت حامیان خود بهره‌مند شدند، تصریح کرد: بر این  اساس ۱۳۰ درصد تعهد این نهاد در حوزه اکرام ایتام محقق شد.

وی با اشاره به اینکه طرح محسنین، اکرام و ایتام و شفا با هدف جذب هرچه بیشتر کمک های نقدی و غیر نقدی و حمایت های معنوی برای کودکان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان است، خاطرنشان کرد: حامیان می‌توانند ماهانه و یا مناسبت ها و اعیاد مختلف کمک های خود را به فرزندان معنوی خود داشته باشند.

محسن مسعودیان راد خاطرنشان کرد:طرح اکرام ایتام استان سمنان با تحقق برنامه طرح اکرام در جایگاه نخست کشور جای گرفت و استان گیلان با تحقق ۱۲۶ درصدی  و استان فارس با تحقق ۱۲۵ درصدی در طرح اکرام در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

مسعودیان راد با اشاره به  آغاز جذب پویش جذب حامی در استان سمنان در سال جاری خاطرنشان کرد: تاکنون سه هزار حامی از اقشار و افراد مختلفی ازجمله کارمندان ورزشکاران اساتید و بازاریان کسبه معلمان کارگران و همه سایر اقشار مردم در این پویش شرکت کردند و حمایت از چهار هزار کودک نیازمند استان سمنان را برعهده گرفتند.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به شرایط فعلی کشور و حاکم شدن شرایط اقتصادی به دلیل شیوع کرونا، از حامیان طرح اکرام ایتام، محسنین و شفا خواستار کمک هر چه بیشتر به فرزندان معنوی خودشان شد و گفت نباید در این روزها این کودکان و افراد تحت حمایت به فراموشی سپرده شوند.

وی تصریح کرد: ارسال عدد ۱۴ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳، پایگاه اینترنتی https://ekram.emdad.ir/ و مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) از روش‌های ثبت‌نام در این طرح است.

به گزارش تابناک سمنان مردم نیک‌اندیش استان سمنان می‌توانند با مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس https://portal.emdad.ir/ در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت و کمک‌های خود را به دست فرزندان نیازمند برسانند.

شایان ذکر است ۱۲ هزار حامی، حمایت مادی و معنوی کودکان نیازمند استان سمنان را بر عهده دارند که ۷۵ درصد بومی استان  و ۲۵ درصد خارج از استان هستند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار