علیرضا ایزدپور:
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان گفت::پویش همدلی با همت مهد‌های کودک و کانون مهد‌های کودک پیگیری می‌شود و هدف از آن کمک به مهد‌های کودک خسارت دیده است.  در این پویش مالکان مهد‌های کودک با بخشیدن کامل یا بخشی از اجراه بها خود را در پویش شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۸۳۸۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ 11 April 2020

پویش همدلی به منظور بخشش اجاره مهد های کودک در تعطیلات ناشی از کرونا

مدیر کل بهزیستی استان سمنان بیان کرد: با عنایت به ارائه خدمات نگهداری و مراقبتی به فرزندان در ۱۳۵ مهدهای کودک استان با جامعه آماری شش هزار نفر و با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی مهدها کودک از ۴ اسفند ماه سال گذشته برخی از مهدهای کودک تحت نظارت در خصوص پرداخت هزینه اجاره بها با مشکل مواجه شده اند، در این راستا در جهت حمایت و جبران بخشی از خسارتهای مهد کودک های خسارت دیده  پویشی به همت خیرین به نام پویش همدلی راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه هدف از این پویش کمک به مهد کودک های خسارت دیده است گفت : در این پویش مالکان مهدهای کودک با بخشیدن کل یا بخشی از اجاره بها خود در این پویش شرکت می کنند .

علیرضا ایزدپور ادامه داد: از مالکان ساختمان های مهدهای کودک نیز خواستاریم که بیش از پیش در این پویش مشارکت داشته باشند.

ایزدپور در پایان  اظهار داشت:تلاش متولیان امر پویش همدلی  قابل تقدیر است و انشالله با حول و قوه الهی، همدلی، خرد جمعی و تعامل بیش از پیش در گذر از این بحران موفق و سربلند خواهیم بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار