مدیر‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه برای دریافت وام یک میلیونی دولت لازم نیست یارانه‌بگیران به جایی مراجعه کنند، گفت: پیامکی از سرشماره وزارت رفاه به نشانی v.refah برای سرپرست خانوارهای یارانه‌بگیر ارسال می‌شود.
کد خبر: ۸۳۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ 16 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، با اعلام دولت در خصوص وام یک‌میلیون تومانی به یارانه‌بگیران متاسفانه متقاضیان دریافت این تسهیلات قرض‌الحسنه از صبح امروز با مراجعه به دفاتر پیشخوان برای ثبت‌نام و یا تهیه سیم‌کارت، ازدحام ایجاد کرده که خود عاملی خطرناکی در راستای شیوع ویروس کرونا محسوب می‌شود.

خبرنگار فارس برای اطلاع از جزئیات پرداخت این تسهیلات به سراغ مدیر‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان رفته است.

حسن عزیزی در مورد وام یک میلیونی دولت، اظهار داشت: از ساعت 23 شب گذشته از سرشماره وزارت رفاه به نشانی v.refah یک پیامک برای سرپرست خانواده‌ای که یارانه می‌گیرد، ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه این پیامک برای همه یارانه بگیران ارسال می‌شود، ادامه داد: سرپرست خانوار با سیم کارتی که پیامک را دریافت کرده و به نام خودش است فقط «کد ملی سرپرست خانوار» را به شماره 6369 ارسال کند.

عزیزی از متقاضیان دریافت این تسهیلات خواست، هر زمانی این پیامک را از v.refah دریافت کردند کد ملی خود را به 6369 ارسال کنند در غیر این صورت ارسال پیامک به این شماره فایده‌ای ندارد.

مدیر‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه اظهار داشت: سرپرست خانوار باید منتظر پاسخ پیامک بمانند و پس از تایید ترتیب وصول وجه به همان متقاضی یارانه‌بگیر داده می‌شود، بدون اینکه نیاز باشد به جایی مراجعه کند.

وی با تاکید به این موضوع که برای دریافت این وام لازم نیست به هیچ سایتی، بانک و اداره‌ای مراجعه کنید، افزود: کسانی که به تازگی تفکیک شده‌اند حتی اگر یک ماه هم دریافت یارانه نداشته باشند چنانچه مشمول یارانه نقدی شوند این تسهیلات را دریافت می‌کنند.

عزیزی در خصوص نگرانی کسانی که پیامک تبلیغاتی خود را بسته‌اند، گفت: ترتیبی اتخاذ شده که این پیامک را حتی با بستن پیامک‌های تبلیغی، دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: سرپرست خانوار برای اینکه احراز هویت شود حتما باید سیم‌کارت به‌نام خودش باشد چون سیستم سرشماری رفاه تنها پیامک را برای سرپرست خانوار ارسال می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار