استاد سابق در دانشگاه توکیو ميزوکی ناکانو، در طول هشت سال گذشته فقط میوه مصرف می‌کند، او حتی آب نمی‌خورد و برای تأمین آب مورد نیاز بدنش از آبمیوه استفاده می‌کند. او چندی پیش در یک برنامه ی تلویزیونی ژاپنی ظاهر شد و گفت، رژیم غذایی میوه‌ی او باعث شده تا بدنش نیتروژن موجود در هوا را به پروتئین مورد نیاز بدنش تبدیل کند.
کد خبر: ۸۴۰۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۴:۵۷ 27 April 2020

استاد سابق  دانشگاه توکیو «میزوکی ناکانو»، در طول هشت سال گذشته فقط میوه مصرف می‌کند، او حتی آب نمی‌خورد و برای تأمین آب مورد نیاز بدنش از آبمیوه استفاده می‌کند. او چندی پیش در یک برنامه ی تلویزیونی ژاپنی ظاهر شد و گفت رژیم غذایی میوه‌ی او باعث شده تا بدنش نیتروژن موجود در هوا را به پروتئین مورد نیاز بدنش تبدیل کند.

در ماه سپتامبر سال ۲۰۰۹ میلادی «ناکانو» تصمیم گرفت تا ببیند اگر در طول میوه چیزی جز میوه نخورد، برای بدنش چه اتفاقی خواهد افتاد.

در آن زمان اجماع علمی بر این نظریه بود که سیستم غذایی متوازن حاوی پروتئین، چربی و کربوهیدرات بهترین گزینه برای زندگی سالم است و تکیه داشتن فقط بر میوه‌ها در رژیم غذایی بدن انسان را از مواد مغذی لازم محروم می‌کند و ممکن است خطرات بسیاری برای انسان به همراه داشته باشد.

اما «ناکانو» متوجه شد که هیچ تحقیق علمی در مورد تأثیرات طولانی مدت فقط در خوردن میوه صورت نگرفته است، بنابراین او این آزمایش را روی خود آغاز کرد. این استاد پیشین دانشگاه به تدریج میزان مصرف میوه خود را به حدی افزایش داد که فقط میوه مصرف می‌کرد و حتی آب را از رژیم غذایی خود حذف و برای تامین آب بدن خود به میوه اعتماد کرد.

ادعای مرد ژاپنی که هشت سال فقط میوه خورد!

در سال ۲۰۱۵ ناکانو در یک برنامه تلویزیونی دعوت شد تا در مورد تجربه خود و فواید خوردن میوه صحبت کند. با این حال پس از مدتی، ناکانو حضور در اینترنت و برنامه‌های تلویزیونی را قطع کرد، همین امر باعث شد شایعاتی در بین مردم درباره احتمال مرگ وی به دلیل سوء تغذیه منتشر شود. پس از چندی میزوکی ناکانو برای مصاحبه تلویزیونی بازگشت تا شایعات مبنی بر فوت خود را منتشر کند و یک کشف شگفت‌انگیز را با جهان به اشتراک گذاشت. او نه تنها از رژیم غذایی مبتنی بر میوه خود راضی بود، بلکه ادعا کرد که بدن او به یک قدرت فوق طبیعی دست یافته است.

ناکانو به مجری برنامه های تلویزیونی گفت: کمبود کامل پروتئین در رژیم غذایی او و همچنین مصرف طولانی مدت میوه ها باعث رشد نوع خاصی از باکتری ها در بدن وی شده است که به نظر می رسد، قادر است نیتروژن موجود در هوا را به پروتئین مورد نیاز بدن خود تبدیل کند. این علاقه‌مند به میوه افزود: محققانی که آن را مورد مطالعه قرار دادند از این کشف شگفت زده شدند.

تا این لحظه، ادعاهای میزوکی ناکانو فقط داستان است و هیچ محققی تاکنون آن را رسماً مورد مطالعه قرار نداده است، چه رسد به اینکه باکتری‌های مذکور را در بدن او پیدا کرده باشند. با این حال، نبود تحقیقات علمی در مورد رژیم غذایی طولانی مدت او، ابراز نظر درباره ادعاهایش را دشوار‌ می‌کند.

ادعای مرد ژاپنی که هشت سال فقط میوه خورد!

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار