تقريبا در هر ساعتى از شبانه روز حاضرند. هر كجاى شهر مي توان پيدايشان كرد و تابستان و زمستان، سرما و گرما فرقي به حالشان ندارد. همييشه جارو بدست در كوچه و خيابان و پارك و ...در جنگى نابرابر ميان جارو و جهل و زباله، جور بي مسئوليتي بشر متمدن و متبرج زمانه را بر دوش مي كشند.
کد خبر: ۸۴۱۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹ 22 April 2020

تابناک ایلام ،آذين شرف خانى :: تقريبا در هر ساعتى از شبانه روز حاضرند. هر كجاى شهر مي توان پيدايشان كرد و تابستان و زمستان، سرما و گرما فرقي به حالشان ندارد. هميشه جارو بدست در كوچه و خيابان و پارك و ...در جنگى نابرابر ميان جارو و جهل و زباله، جور بي مسئوليتي بشر متمدن و متبرج زمانه را بر دوش مي كشند.

در دل تاريكي شب و در زير آسمان خدا به راحتي مي توان پيدايشان كرد، موسيقي بي كلام جارو همراه برق شبرنگ لباس فسفري در نيمه شب و تميزي و پاكى كوچه و خيابانها نشان از وجود پاكبانان(نگاهبان پاكى) است كه پاكي و زيبايي شهر در دست آنان است.

آنها به در آمد بخور و نميرشان و خم شدن هاي هزار باره جهت جمع كردن آنچه كه ما در كمال خودخواهى و دگر آزارى بر زمين ميريزيم راضي هستند و چيزي آزارشان نميدهد جز تمسخر و بي توجهي و عدم رعايت فاصله طبقاتى.

در اين روزهاي كرونايى كه بر قرنطينه خانگى و رعايت بهداشت فردي و بالا بردن سيستم ايمنى و ... تاكيد مي شود همين سبز و نارنجي پوش ها با حداقل امكانات محافظتي و در نهايت خطر آلودگى به ويروس به كار خود مشغولند و دم هم نمي زنند.

متاسفانه طبق ويديويى كه اين روزها در فضاي مجازي دست به دست مي شود بازیگر معروف سینما، خانم سحر قریشی با خنده و مضحکه کنار رفتگری می رود و با تمسخر به دوستانش می گوید لباسم را با او ست کرده ام و وقتی رفتگر بی نوا به او واکنش نشان می دهد با حالتی توهین آمیز به رفیقش می گوید «همین مانده بود که فقط این به ما بگوید برو.»

لازم به يادآورييست كه لباس پاكبانان محترم به رنگ غيرت و همت و شرافت است و با هيچ رنگى از جنس تجمل و تبختر ست نميشود، رفتار توهين آميز و غير انساني خانم قريشي محكوم است و ايشان بايد در مقابل چشمان مردم از پاكبان محترم و زحمتكش عذرخواهي كند./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
باشه ...........................بین فقیر تا ثروتمند در ایران .........................فاصله بین زمین تا ماه است ...........نگران نباش .....عزیز ثروت مند .....این طبقه حالا حالا هها به شما نزدیک نمی شود .....تف به شرفتتان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار