کد خبر: ۸۴۱۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵ 23 April 2020
 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از  سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.
 
طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۹۴ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۳.۱ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۶.۶، اوج تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صورت پذیرفته که مسافران با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.
 
محور‌های دارای بیشترین  تردد طی ۲۴ ساعت گذشته
 

رديف

نام محور

استان

تعداد وسيله نقليه

1

آزادراه کرج - تهران

البرز

123335

2

آزادراه تهران - کرج

البرز

114866

3

آزادراه کرج - قزوين

البرز

113992

4

آزادراه قزوين - کرج

البرز

93262

5

شهريار-کرج

تهران

64589

6

تبريز - ايلخچي

آذربایجان شرقی

62737

7

ايلخچي - تبريز

تهران

58622

8

جاجرود - بومهن

آذربایجان شرقی

56359

9

تهران - شهريار

تهران

52814

10

بومهن - جاجرود

تهران

49623

 

۱. موتورسیکلت:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۲/۰۳ تا ساعت ۶ روز شنبه مورخ ۹۹/۰۲/۰۶ از محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان– مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره- تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲. سواری:

محور کندوان:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۲/۰۵ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۲/۰۵ از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

محور هراز:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۲/۰۵ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۹ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۲/۰۵ از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

۳. نقلیه سنگین (به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی):

۳.۱- محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

۳.۲- محور هراز:

الف- تردد تمام تریلر‌ها کماکان ممنوع است.

ب- تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۲/۰۳ و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۹۹/۰۲/۰۴ و ۹۹/۰۲/۰۵ از محور هراز ممنوع است.

ممنوعیت تردد بدلیل مداخلات جوی:

۱- محور رامیان – اولنگ – شاهرود، واقع در استان‌های گلستان و سمنان، از مورخ ۲۹ فروردین ۹۵ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۲- محور فرعی شمشک – دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران، از مورخ ۱۷ تیر ۹۶ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است. ​

۳- محور شهداد – نهبندان، واقع دراستان کرمان، از مورخ ۲۶ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۴- محور سی سخت – پادنا، واقع دراستان کهگیلویه و بویر احمد، از مورخ ۲۶ آبان ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۵- محور وازک – بلده، واقع دراستان مازندران، از مورخ ۲۶ آبان ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۶- محور گنجنامه – تویسرکان، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۶ آبان ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۷- محور پونل – خلخال، واقع در استان گیلان و اردبیل، از مورخ ۲۶ آبان ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۸- محور سروآباد – پاوه، واقع دراستان کردستان، از مورخ ۶ آذر ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۹- محور خرم آباد – پلدختر، واقع در استان لرستان، از مورخ ۷ بهمن ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۰- آزادراه چالوس-مرزن آباد و بالعکس، واقع دراستان مازندران، از مورخ ۱ فروردین ۹۹ تااطلاع بعدیاز ساعت ۱۹ تا ۷ روز بعد، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۱ – محور رودبار - کهنوج، واقع در جنوب استان کرمان از مورخ ۱۰ فروردین ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۲ – محور رودبار – قلعه گنج، واقع در جنوب استان کرمان از مورخ ۱۰ فروردین ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۳ – محور قزوین - همدان کیلومتر ۱۱۰، واقع در استان همدان مورخ ۲۳ فروردین ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار