ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان امسال، به صورت زنده و به همت صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی هر روزاز حرم امام رضا(ع) روی آنتن شبکه‌های سراسری می‌رود.
کد خبر: ۸۴۳۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳ 28 April 2020

به گزارش تابناک رضوی با شروع ماه مبارک رمضان، شبکه‌های سراسری سیما اقدام به پخش ویژه برنامه‌هایی در هنگام سحر، افطار و در طول روز می‌کنند.

امسال این شبکه‌ها پخش برنامه‌هایی را به صورت زنده از حرم مطهر رضوی در دستور کار قرار داده‌اند که به صورت روزانه و در قالب ۱۰ ویژه برنامه به صورت زنده از حرم رضوی پخش می شود.

ترتیل‌خوانی قرآن از ساعت ۴:۳۰ تا ۶:۳۰ هر روز از محل دارالشرف از شبکه یک سیما، ترتیل‌خوانی ظهر از دارالحکمه از شبکه قرآن هر روز ساعت ۱۱:۱۵ و ترتیل خوانی عصر از ایوان مقصوره گوهرشاد هر روز ساعت ۱۶ از شبکه افق سیما، بخشی از این برنامه‌ها هستند.

همچنین سیمای مرکز خراسان رضوی هم هر روز هنگام افطار یعنی ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ ویژه برنامه‌ای را از استودیو صحن انقلاب روی آنتن می‌برد.

شبکه افق سیما در سه نوبت دیگر، پخش زنده از حرم رضوی را در دستور کار قرار داده که شامل ویژه برنامه افطار از ساعت ۱۹ از استودیو صحن انقلاب، مناجات‌خوانی از صحن گوهرشاد از ساعت ۲۳:۳۰ و ویژه برنامه سحرگاهی از ساعت ۳ بامداد است.

«ثامن الحجج» عنوان برنامه شبکه الکوثر است که هر شب از ساعت ۲۱ و از استودیو صحن انقلاب پخش خواهد شد و شبک‌های یک و دو سیما هم برنامه‌های «سیر خوبان» و «مناجات‌خوانی» را ساعت‌های ۲۳:۴۵ و ۳۰ دقیقه بامداد از صحن گوهرشاد و دارالحکمه روی آنتن می‌برند.

ویژه برنامه سحرگاهی شبکه دو سیما هم هر روز از ساعت ۳:۲۰ از استودیو صحن انقلاب به صورت زنده پخش می‌شود.

سیمای مرکز خراسان رضوی هم دو ویژه برنامه سحرگاهی و «سفره‌های مهربانی» را هر روز از استودیو صحن انقلاب و رواق امام خمینی(ره) پخش می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار