بازیکن خوشنام سال‌های دور فوتسال قم و سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم کاندیدای هدایت تیم ملی (ب) ایران شد.
کد خبر: ۸۴۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۸ 30 April 2020

به گزارش تابناک قم، در شرایطی که بازی‌های تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان در جام ملت‌های آسیا و انتخابی جام جهانی 2020 به دلیل شیوع کرونا لغو شده و تیم ملی فعلا فعالیتی ندارد، این روزها بین فوتسالی‌ها صحبت از تشکیل تیم ملی (ب) به منظور پشتوانه‌سازی تیم ملی بزرگسالان ایران است.

کمیته فوتسال که بعد از رفتن محمدحسن انصاری‌فرد هنوز مسوول ندارد و به شکل سرپرستی اداره می‌شود، این روزها در اندیشه انتخاب سرمربی و تشکیل کادر فنی تیم ملی فوتسال (ب) ایران است، تیمی که قرار شده با بازیکنان جوان و مستعد لیگ‌های مختلف فوتسال کشور، آینده تیم ملی بزرگسالان را تضمین کند.

با توجه به تشکیل تیم ملی فوتسال (ب) ایران برای شرکت در رقابت‌های برون‌مرزی، کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در صدد انتخاب سرمربی برای این تیم است و خبرها حاکی از کاندیداتوری نفراتی است که سابقه بازی و مربیگری در تیم‌های باشگاهی فوتسال قم را دارند و قمی‌ها علاقه زیادی به آنها نشان می‌دهند.

محسن حسن‌زاده، وحید شمسایی و محمدرضا حیدریان گزینه‌های هدایت تیم ملی هستند، در حالی که حسن‌زاده سال‌ها در تیم‌های مختلف باشگاهی قم در لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور بازی کرده و با تیم‌های ارم‌کیش قم در سال 1387 و صبای قم در سال 1391 سابقه کسب مقام نایب‌قهرمانی لیگ برتر فوتسال ایران را دارد.

حسن‌زاده که در دوران فوتسال خود برای تیم‌های مختلفی بازی کرده و برادر بزرگتر علی‌اصغر حسن‌زاده مرد سال فوتسال آسیا در سال‌های 2014، 2016، 2017 و 2018 محسوب می‌شود، سال گذشته ابتدا به عنوان مدیر فنی و سپس مدت 10 هفته به عنوان سرمربی در تیم محمد سیمای قم در لیگ برتر فوتسال فعالیت کرد.

وحید شمسایی که رقیب حسن‌زاده برای هدایت تیم ملی (ب) است در سال‌های 1383 تا 1384 عضو تیم ارم‌کیش قم بود و با این تیم نایب‌قهرمانی لیگ برتر در سال 1384 را در کارنامه دارد، ضمن اینکه محمدرضا حیدریان نیز در سال 1396 سرمربی تیم یاسین‌پیشرو قم در لیگ برتر فوتسال بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار