مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: بر اساس بخشنامه ابلاغی از سازمان بهزیستی کشور مهدهای کودک این استان می توانند .
کد خبر: ۸۴۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷ 02 May 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ زهرا همتی اظهار داشت : بازگشایی مهدهای کودک مختص بخش اداری این مراکز و جهت ثبت نام و آماده سازی برای سال تحصیلی جدید خواهد بود.

وی تاریخ ابلاغ بخشنامه را ۱۰ اردیبهشت ماه عنوان کرد و ادامه داد: بر اساس این بخشنامه مدیر و مسوول فنی مهدهای کودک می توانند جهت ضدعفونی کردن مهدکودک، ایجاد تمهیدات بهداشتی لازم، هماهنگی ارائه آموزش های مجازی، آغاز ثبت نام سال جدید و آموزش پرسنل قبل از بازگشایی اقدام کنند.

به گفته وی، درصورت لزوم جهت انجام امور اداری مهدهای کودک حداکثر دو سوم نیروی اداری می توانند خدمات لازم را انجام دهند.

مدیرکل بهزیستی ایلام تاکید کرد: در روند اجرای این فعالیت ها ایجاد فاصله فیزیکی، تهویه هوای اتاق و نوبت دهی به گونه ای باید انجام شود که از ازدحام افراد در فضای بسته جلوگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه در حین ثبت نام، کارکنان همگی باید مجهز به ماسک و دستکش بوده و نحوه استفاده از آن را به درستی فراگرفته باشند، افزود: باید مواد ضدعفونی کننده دست در اختیار مراجعان و کارکنان مهدکودک باید قرار گیرد.

مدیرکل بهزیستی ایلام یادآور شد: به دلیل خطرات جانی ناشی از بیماری کووید ۱۹، مهدهای کودک به هیچوجه مجاز به پذیرش کودک نبوده و در صورت تخلف، بهزیستی استان و شهرستان با آنها قاطعانه برخورد خواهند کرد.

به گفته وی، بخشنامه های چگونگی پذیرش کودکان در صورت ابلاغ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به اطلاع عموم خواهد رسید./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار