مدیرکل استاندارد ایلام از آغاز آزمون صحت کار باسکول های ثابت همکف در استان ایلام همزمان با شروع فصل برداشت گندم در مناطق گرمسیری خبر داد.
کد خبر: ۸۴۴۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵ 02 May 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ مهناز همتی  جمع خبرنگاران اظهار کرد : در راستای اجرای تکالیف ذاتی و قانونی این اداره کل و با توجه به آغاز فصل برداشت گندم توسط شرکت همکار تأیید صلاحیت شده مجری آزمون دوره‌ای باسکول‌های وسایل نقلیه چرخدار جاده‌ای بر اساس استاندارد ملی مربوطه باسکول‌های ثابت همکف در استان ایلام مورد آزمون قرار می‌گیرد.

وی با اعلام این مطلب افزود: مرحله اول این طرح که با توجه به شیوع بیماری کرونا با تاخیر انجام شد در مناطق گرمسیری با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است.

مدیر کل استاندارد ایلام اظهار کرد: در این مرحله نیز آزمون اولیه، سنواتی، بعد از تعمیر و صحت کار باسکول‌های ثابت همکف استان از جمله واحدهای تولیدی و خدماتی، تعاونی‌های روستایی، شرکت‌های پشتیبانی امور دام، باسکول‌های عمومی، کشتارگاه‌ها، شرکت‌های حمل ونقل، مراکز ذرت خشک کنی، مرغداری‌ها و سیلوها و مراکز خرید گندم توسط آزمایشگاه همکار تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد انجام می‌شود.

وی ضمن هشدار در خصوص توجه به برچسب صحت عملکرد باسکول‌ها گفت: نصب برچسب گواهی صحت عملکرد یا گواهینامه تاییدیه استاندارد بر روی تمامی باسکول‌ها الزامی است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار