جلال عزیزی در گفتگو با تابناک:
معاون اومور توسعه اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: کرونا ضرر و زیان های بسیاری به بخش های مختلف ورزش وارد کرده است.
کد خبر: ۸۴۵۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 04 May 2020

جلال عزیزی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:با توجه به تعطیلی اماکن و فضاهای ورزشی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا،خساراتی زیادی به بخش های مختلف ورزش از قبیل ورزش حرفه ای و قهرمانی به مبلغ ۲۲ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال در بخش ورزشهای همگانی ۳۸میلیون و چهارصد هزار ریال، در بخش ورزش بانوان ۴۷ میلیون و بیست و سه هزار ریال،در بخش باشگاه های خصوصی ۱۴۷ میلیون ریال ودر سایر بخش ها چندین میلیون ریال خسارت در هر ماه وارد شده است.


وی در ادامه افزود:اماکن ورزشی.که از طریق ماده ۵ به بخش خصوصی و هیئت ها واگذار شده است و برای جبران بخشی از این خسارت ها اجاره بهای اماکن واگذار شده در ماه های اسفند و فروردین به طور کامل بخشیده شده است.

معاون اومور توسعه اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه در پایان تصریح کرد: به باشگاه های خصوصی به میزان هریک از کارکنانی که حق بیمه پرداخت کرده اند تا سقف ۱۶ میلیون تومان برای سه ماه اسفند،فرودین و اردیبهشت وام تعلق میگیرد که ۸ میلیون برای دستمزد کارکنان و ۸ میلیون برای هزینه باشگاه ها خواهد بود.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار