استاندار کرمانشاه گفت: سرمایه اصلی جمعیت هلال احمر داوطلبین هستند و هلال احمر باید از این سرمایه مهم حفاظت و مراقبت نمایند، زیرا ضمانت اصلی موفقیت هلال احمر در انجام وظایف هستند.
کد خبر: ۸۴۵۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰ 04 May 2020

به گزارش خبرنگارتابناک کرمانشاه هوشنگ بازونداستاندار کرمانشاه امروز در مراسم تجلیل از منتخبین داوطلب جمعیت هلال احمر که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد:تعهد و مسوولیت پذیری اجتماعی جوانان هلال احمر در انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با کرونا بی نظیر است، به گونه ای که شبانه روزی در ورودی های شهر مستقر و نسبت به انجام وظایف خود مسئولیت پذیر هستند.

وی افزود:جوانان داوطلب سرمایه اصلی هلال احمر هستند که با ایثار و رشادت در تمامی بحرانها خالصانه به مردم خدمت رسانی کرده اند.

استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد:امدادگران داوطلب بدون هیچ گونه توقع و‌چشم داشتی همیشه ایثار و فداکاری زیادی را در نجات مردم و به ویژه در بحرانها انجام می دهند و‌در عمل معنای ایثار، فداکاری و‌از خودگذشتگی را نشان داده و در بحران ها جان و‌مال مردم را نجات می دهند و در واقع ناجی هستند.

بازوند تصریح کرد:داوطلبین با رشادت های همیشگی در بحران های استان و‌ کشور الگوهای فداکاری و تواضع هستند که بدون تبلیغ و‌ خالصانه برای خدمتگزاری به مردم عزم جدی و همت والا دارند.

به گفته استاندار کرمانشاه،نهادهای مردمی، خیرین، حمایتی و انقلابی با لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری و شرکت گسترده در رزمایش همدلی و مواسات ۶۹ میلیارد تومان به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا کمک کردند.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان تاکید کرد:مردم در رعایت توصیه های بهداشتی و‌ فاصله گذاری اجتماعی همچنان با جدیت عمل کنند تا این بیماری کنترل شود، زیرا مردم عضو اصلی ستاد کرونا برای کنترل بیماری هستند.

استاندار کرمانشاه ابراز داشت:بر اساس نقشه راه تدوین شده برای مدیریت کرونا پیش بینی های لازم برای ارائه خدمات درمانی و تأمین اقلام بهداشتی از هفته اول اسفند انجام شد و خوشبختانه علی رغم اینکه در روزهای اول هیچگونه واحد تولیدی ماسک نداشتیم، امروز با همدلی و تلاش روزانه ۱۲۹ هزار ماسک در استان تولید می شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار