مسلم فرهنگیان در گفتگو با تابناک:
مدیر مدرسه علیمه شهرستان سنقروکلیایی گفت: ظرف گذشت دو هفته از راه اندازی خط تولید ۱۵۰۰ عدد دستکش و ماسک توسط طلاب شهرستان تولید شده است
کد خبر: ۸۴۶۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 06 May 2020

حجت الاسلام و المسلمین مسلم فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا طلاب مدرسه علمیه امام خمینی شهرستان سنقروکلیایی در بخش های مختلف به مقابله با گسترش و سرایط این ویروس منحوس پرداخته و اکنون در حال تولید ماسک و دستکش هستند.

وی افزود: ظرف دو هفته از راه اندازی خط تولید ماسک توسط بانوان و خط تولید دستکش توسط برادران ۱۵۰۰ عدد ماسک و دستکش تولید شد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: پیش از این طلاب شهرستان در زمینه ی ضد عفونی و گند زدایی معابر به صورت شبانه روزی و غسل و کفن و دفن افرادی که به واسطه ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست می دادند مشغول بودن و اکنون فعالیت خود را در زمینه ماسک و دستکش ادامه خواهند داد.

وی در ادامه بیان کرد: طی رایزنی های انجام شده مواد اولیه ماسک با کمک خیرین و از وزارت دفاع تهران تهیه شده و ماسک های تولید شده با هزینه نصف قیمت بازار به فروش می رسند.

فرهنگیان با اشاره به رزمایش همدلی در ماه رمضان تصریح کرد: برنامه ریزی ما این است در روز های آتی مواد غذایی تهیه کرده و بین افراد کم درآمد توزیع کنیم .

وی در پایان گفت: در حال حاضر ۹۳ طلبه در حال تحصیل داریم که بیش از ۵۰ نفر آنها در این کارهای جهادی و به صورت شیفت بندی مشارکت دارند .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار