رئیس سازمان صنعت و معدن استان کرمانشاه گفت: براساس گزارش وزارت صمت، در سال ۹۸ استان کرمانشاه در زمینه جذب سرمایه‌گذاری خارجی در بین ۳۱ استان حائز رتبه سوم شده است.
کد خبر: ۸۴۶۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 06 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،محسن دارابی با اشاره به ظرفیت‌ها و منابع خدادادی استان، اظهار داشت: استان کرمانشاه با داشتن 371 کیلومتر مرز مشترک با عراق و 6 مرز رسمی و بازارچه فعال، بهترین موقعیت را برای سرمایه‌گذاری دارد.

وی سرمایه‌گذاری را کلید رشد و توسعه اقتصادی استان دانست و گفت: سرمایه‌گذاری زمینه جهش تولید و اشتغالزایی را فراهم می‌کند.

 رئیس سازمان صنعت و معدن استان کرمانشاه ادامه داد: براساس گزارش وزارت صمت، در سال 98 استان کرمانشاه در زمینه جذب سرمایه‌گذاری خارجی در بین 32 استان بعد از زنجان و خراسان رضوی، حائز رتبه سوم شده است.

وی این موفقیت بزرگ را نشان از عزم جدی مردم و مسؤولان استان برای توسعه اقتصادی استان دانست و افزود: استان کرمانشاه در این سال با جذب 110 میلیون یورو سرمایه‌گذاری خارجی، 13 درصد کل سرمایه‌گذاری خارجی کشور را به خود اختصاص داده است.

دارابی در پایان، خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه سال گذشته با احیای 55 واحد راکد با تسهیلات 2.4 میلیارد تومانی و با به کارگیری تعداد 758 نفر نیروی کار، رتبه نخست کشوری را از لحاظ احیای واحدهای تولیدی راکد، از آن خود کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار