مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت که ۲۵۰ میلیارد ریال مطالبات معوقه یک سال گذشته فرهنگیان به‌ویژه نیروهای حق‌التدریس این استان به حساب آنان واریز شد.
کد خبر: ۸۴۶۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷ 06 May 2020

۲۵۰ میلیارد ریال از مطالبات فرهنگیان گلستان پرداخت شد 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت که ۲۵۰ میلیارد ریال مطالبات معوقه یک سال گذشته فرهنگیان به‌ویژه نیروهای حق‌التدریس این استان به حساب آنان واریز شد.

احسان گوهری راد روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از ۵۰ معلم نمونه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: پرداخت این مطالبات از سوی دولت و وزارت آموزش و پرورش با وجود شرایط کرونایی و مشکلات اقتصادی کشور، سبب شد تا فرهنگیان گلستان با کمترین معوقه و مطالبه مالی، سال جاری را آغاز کنند.

وی، اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان و احداث مسکن فرهنگیان بدون مسکن را از دیگر اقدامات دولت و وزارت آموزش و پرورش برای افزایش سطح رفاه فرهنگیان در چند سال اخیر دانست و افزود: دولت همواره در حال تلاش برای رفع مشکلات معیشتی و ارتقای پایه حقوق معلمان با حفظ کرامت انسانی است.

وی با اشاره به شیوع کرونا و تعطیلی مدارس گفت: مدیران، معلمان، کارشناسان و راهبران آموزشی گلستان از هفته اول تعطیلی مدارس، برنامه‌های آموزشی خود را از طریق پیام رسان‌ها و فضای مجازی آغاز کردند که این رویه همچنان ادامه دارد.

عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این مراسم گفت: در سه سال اخیر سالانه ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای عمران و نوسازی مدارس شهرستان اختصاص یافت که بالاترین رقم در بین دیگر شهرستان‌های استان بود.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز در این مراسم با تبریک هفته معلم گفت: در این ایام از ۵۰ معلم برگزیده که از بین افزون بر ۶ هزار معلم شاغل در نظام تعلیم و تربیت شهرستان انتخاب شدند، با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل می‌شود.

کمال الدین نظرنژاد اظهار داشت: ۲ تن از معلمان گنبدی امسال برگزیده استانی شدند که یک نفر آنان به مرحله کشوری راه یافت.

آموزش و پرورش شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان، ۸۱ هزار دانش آموز و افزون بر ۶ هزار فرهنگی دارد.

منبع/ ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار